quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
mooi hoor
![]()
Beixing Wang is tof. Gaat straks wel lukken. Supertijd![]()
Zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
mooi hoor
![]()
Beixing Wang is tof. Gaat straks wel lukken. Supertijd![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:22 schreef Bartoli het volgende:
dat wereldrecord gaat eraan in de 2e omloop
Ze heeft ooit maar één keer ingestemd met een vraag van hem.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:29 schreef Bruce117 het volgende:
Ria is het weer eens niet eens met Mart
En terecht..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:29 schreef Bruce117 het volgende:
Ria is het weer eens niet eens met Mart
Een buitenlanders ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef Remzz het volgende:
Hier kan ik echt niet tegen, die kansloze interviews met een buitenlanders die geen Engels kunnen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft ooit maar één keer ingestemd met een vraag van hem.
Ze kunnen ook een kwartier lang de dwijlmachine in beeld nemenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef Remzz het volgende:
Hier kan ik echt niet tegen, die kansloze interviews met een buitenlanders die geen Engels kunnen.
Nou, Mart had wel gelijk dat het niveauverschil VEEL groter is dan bij de mannen.quote:
Ja oke, maar 5 minuten langer naar Annette Geritsen kijken is ook een optiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een kwartier lang de dwijlmachine in beeld nemen![]()
Ja dat is het enige waarin hij gelijk heeft..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, Mart had wel gelijk dat het niveauverschil VEEL groter is dan bij de mannen.
ik vind het net een alienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |