Waarom zou Huub verantwoordelijk zijn voor het alcoholgebruik van Amanda ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja omdat hij erop aangekeken wordt als ze straks ligt te kotsen, en dat weet ie
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Amanda 'Iene miene mutte' opzeggen. En dan te bedenken dat dat meisje al neukt enzo
Ze moet echt ff hard door Huub worden genaaid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Amanda 'Iene miene mutte' opzeggen. En dan te bedenken dat dat meisje al neukt enzo
ze doet net of ze het heel goed vind wat brainless aan het doen is. ooo wat baalt ze je leest het gewoon van haar kop afquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Pulu het volgende:
Wat een knalfeest met zijn 2tjes
basshunterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef Flyduck het volgende:
die ene cocktail gast lijkt op die vlaamse kandidaat van lama gezocht..
dat zeg ik niet, maar je weet hoe dat gaat uit die hoek van brian en natasia he...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom zou Huub verantwoordelijk zijn voor het alcoholgebruik van Amanda ?
SilviSAAI haar hoofd staat er nooit naar..Na één flesje wijn gaat ze (soms) dansen.....En dan heb je het verder wel gehad..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
lieve schat.... haar vader ligt op sterven.... denk niet dat haar hoofd er nu even naar staat....![]()
Zeer vrouwvriendelijk en een gentleman.quote:
Klopt deed ze al de eerste keer toen ze uit het zwembad kwam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Marrije het volgende:
Gebruikt Amanda nou haar haar als bikini?
Hoe dan ook, ik heb genoeg gezien![]()
Ze heeft een slakkenspoor achter zich aan...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Lache Natas zit met haar zuignap op het billiart te wachten todat Brain iets doet ofzo.![]()
Ik dacht het dus niet, of ben je zo'n engerd die daarvan gebruik maaktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze moet echt ff hard door Huub worden genaaid.
Vooral al die versjes erna verbaasden mequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Klopt .... De Rat zit alleen maar met Huub in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar je weet hoe dat gaat uit die hoek van brian en natasia he...
Die tieten kunnen we onderhand wel uittekenen jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Marrije het volgende:
Gebruikt Amanda nou haar haar als bikini?
Hoe dan ook, ik heb genoeg gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |