Ja dat wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sander de Heer heeft een leuk programma alleen jammer van die 'klusjesman'.
ohquote:Op zondag 11 maart 2007 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
nee heb een happy hardcore plaat gerequest![]()
Ja zeker, heb een hoop lol gehad.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo ik heb eindelijk weer eens tijd om naar de radio te luisteren
ik inderdaad ook met een kleine katerje avond was zeker wel geslaagd?:P
Rhannaquote:
msnnnnnnnnquote:Op zondag 11 maart 2007 11:48 schreef Toad het volgende:
[..]
Rhanna
Je hebt je weer vermaakt vannacht lees ik.
Volgens mij zijn we die classics a.s. vrijdag helemaal beu....![]()
Daar kan ik me dus niets bij voorstellenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:48 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zijn we die classics a.s. vrijdag helemaal beu....![]()
Als je Mika mist wil ik wel even wat van 'm zingen hierzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een verademing om ff geen Mika e.d. te horen
welk deel van 'een verademing' begrijp je niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je Mika mist wil ik wel even wat van 'm zingen hierzo.![]()
Sucking too hard on your lollipop,quote:
De 3FM Awards worden pas gehouden op 15 april, dus die promo zal nog wel even op zich laten wachten (week of 2 van tevoren denk ik).quote:Op zondag 11 maart 2007 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wanneer gaat trouwens de fanatieke 3FM awards promo erin? Na de classic requests?
Ah, naja omdat de optredens al bekend zijn en de kaarten al verkocht wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM Awards worden pas gehouden op 15 april, dus die promo zal nog wel even op zich laten wachten (week of 2 van tevoren denk ik).
Da's het verkeerde nummerquote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Sucking too hard on your lollipop,
or love's gonna get you down,
sucking too hard on your lollipop,
or love's gonna get you down.
Say love, say love,
say love, say love,
Ik ken hem ook niet. Kijk dan ook nooit muziek op tv. Niet zo gek toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef Toad het volgende:
Tessel toch.... ken je die clip echt niet?
Dit is toch wel een echte classic...............
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake onnnnnnnnnnnnnm meee take on me
Met de muziekkennis bij de 3FM'ers is het vaak slecht gesteldquote:Op zondag 11 maart 2007 13:17 schreef Toad het volgende:
Tessel toch.... ken je die clip echt niet?
Is overigens ook een erg mooie plaat. Radiohead vind ik wel okay, qua muziek en hun clips mogen er ook absoluut wezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Radiohead sotn ook in mijn lijstje, maar volgens mij had ik Street Spirit gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |