ik ga eerst mijn pizzabroodje opetenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Toad het volgende:
Naar bed jullie, ik ga ook.
geinigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je krijgt een beperkt budget waarmee je 2 rijders, een chassis en een motor moet kopen.
Na de race krijg je voor alles punten. Hoe hoger je rijder (of auto dus) eindigt, hoe meer punten je krijgt.
Die punten zijn geld waard, daarmee wordt je budget aangevuld.
Daarmee kun je dus een duurdere (en wellicht betere) rijder kopen en dus weer meer punten binnenhalen.
Duidelijk?
Ik vind het leuk om zo af en toe F1 te kijken maar heb er helemaaaaaaaaal geen verstand van.quote:
Ik volg jullie teams wel.. ook leuk!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om zo af en toe F1 te kijken maar heb er helemaaaaaaaaal geen verstand van.![]()
Da's het leuke, je kunt ook winnen zonder dat je er verstand van hebt, het is natuurlijk veel gokken want je weet nooit wat er gaat gebeuren. Misschien parkeert Alonso zijn McLaren wel in de vangrail of heeft Albert zomaar het geluk dat ie de top 10 in kan rijdenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om zo af en toe F1 te kijken maar heb er helemaaaaaaaaal geen verstand van.![]()
ook leuk, maar wel minder hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik volg jullie teams wel.. ook leuk!![]()
Dat gebeurd pas als ie als enige over is gebleven.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Albert zomaar het geluk dat ie de top 10 in kan rijden
Ik volg het eigenlijk te weinig om er aan mee te doen.. Vroegerquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat gebeurd pas als ie als enige over is gebleven.![]()
Ook als je niet kijkt kun je meedoen, met het 'gokspelletje'quote:Op zondag 11 maart 2007 01:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik volg het eigenlijk te weinig om er aan mee te doen.. Vroegertoen Jos verstappen nog mee reed volgde ik het wel maar sinds hij niet meer rijd vind ik het een stuk minder leuk.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dit jaar zeker een keer in de punten gaat rijden hoor
Tenminste, dat zou moeten kunnen
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zou leuk zijnmaar vind het echt een kwijlebal..
![]()
slaap lekker, droom zachtquote:Ik ga lekker slapen.. weltrusten allemaal(?)![]()
Ik hoorde (volgens mij) Corton gisteren of eergisteren ook een fout maken.quote:Op zondag 11 maart 2007 08:58 schreef Againzender het volgende:
Dit is niet The track of my tears meneer de DJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |