In de doos frikanellen die zijn vanmiddag bezorgd .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef donpsp het volgende:
Kom we zoeken de hersens van amanda!
is het een Homo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, die heeft z'n vriendin achter zitten. Die blande is vrijgezel...
Die denk ook: HOPPA!!
Naughty Natasiaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia ziet haar kans schoon om te spanken.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef DaanDobber het volgende:
Prachtig hoe juist Amanda zegt dat Jaap zijn hersenen zo groot als een kieselsteen zijn.
Waarom denk je dat het een frikanDEL heet......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
In de doos frikanellen die zijn vanmiddag bezorgd .
stick em in, nasty motherfuckerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef teamlead het volgende:
Dit is het moment dat Jaap ontmaagd wordt
Ik zie geen verschilquote:
Hij heeft ook haar op de rug.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef donpsp het volgende:
[..]
Hij heeft dikkere tieten dan Amanda hoor
zOu hij het daar beneden ook zo netjes bijhouden als op zijn rugquote:
Meer hersenen inde Del ? (frikan)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een frikanDEL heet......![]()
Syl is toch achter? (streams lopen steeds vast)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:47 schreef teamlead het volgende:
ik vind syl een beetje zielig nu
Ik vind Syl verstandig, topwijfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:47 schreef teamlead het volgende:
Ik denk dat Syl het af en toe ook wel lekker vindt om even alleen te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:47 schreef teamlead het volgende:
beetje zwak type.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Die ene jongen wil er niet in
Dan komt er in beeld dat het mag van zijn vriendin
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl is toch achter? (streams lopen steeds vast)
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef the_undertaker het volgende:
Sylvia vind het zo te zien wel even lekker zo alleen.
als ze nou ook nog rijk zou zijn, was het de ideale vrouwquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Wat een dom wijf is die Amanda ook.
Die doet echt alles voor een breezer.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef teamlead het volgende:
en amanda ligt op de rand van het bad te rijden
Mwah, in de jacuzzi met een typje Amanda is niet echt een week ruzie waard, of wel??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
beetje zwak type.
Nu gaat hij omdat het MAG¿¿? Wat mis ik ??
Ik hoop dat je SNUF bedoeld !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Te weinig vrouwen voor een orgieHet kan natuurlijk ook een ranzige hoe heet het ook alweer film worden
Dan zou jij de 1e man zijn die écht voor een goed gesprek naar de hoeren zou gaan. Bij gebrek aan niveau thuis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ze nou ook nog rijk zou zijn, was het de ideale vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |