okequote:
Dan heb je haar zeker niet gezien toen ze met haar handen in haar zij ging staan om te speechen na haar winst bij Sportvrouw van het Jaar... of haar zien lopen naar een willekeurig podium... daar zit weinig vrouwelijks aan.... maar wel respect voor haar schaatsprestatiesquote:
Nee en nee. Claudia is mijn Duitse favorietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Pechstein nooit zo sympathiek gevonden.... Friesinger en Niemann zijn veel leuker
met een afgetraind lijf loop je nou eenmaal iets minder sierlijk. Ria Visser is ook een stuk vrouwelijker geworden nadat ze met schaatsen is gestoptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heb je haar zeker niet gezien toen ze met haar handen in haar zij ging staan om te speechen na haar winst bij Sportvrouw van het Jaar... of haar zien lopen naar een willekeurig podium... daar zit weinig vrouwelijks aan.... maar wel respect voor haar schaatsprestaties
Anni isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee en nee. Claudia is mijn Duitse favoriet!
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Hehe lijkt me logisch, nadat Friesinger niet mee doet maarjah dit is mij top 3.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja die ken ik eigenlijk alleen vanaf het moment dat ze Fort Boyard ging presenterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
met een afgetraind lijf loop je nou eenmaal iets minder sierlijk. Ria Visser is ook een stuk vrouwelijker geworden nadat ze met schaatsen is gestopt
Ik ben al jaren heel erg schaatsfan, ik heb echter pas sinds kort het fenomeen Live topic ontdektquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
buzzer, wat ben je opeens fanatiek schaatsfan geworden
Of in iedergeval wat posten betreft
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ben al jaren heel erg schaatsfan, ik heb echter pas sinds kort het fenomeen Live topic ontdekt
Er is geen tournooi wat ik mis hoor
Wüst - Deutekom ook wel denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef golfer het volgende:
Rit 11 met Pechstein-Groenewold gaat leuk worden.
Tabata nog iets beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:54 schreef Brahimov het volgende:
Maren gaat lekker
Ze is alleen vergeten om te studeren op een goed schemaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |