Nee. Maar ik woon er nu ong. 3 jaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Kom jij uit Drenthe?
Doe dan gewoon maar niet Drents praten, okee?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik woon er nu ong. 3 jaarben zo goed als ingeburgert hoewel ik een hekel heb aan de drenthse toal
![]()
Maak er een.. in de kelder, of koop een goedkope afgeragte (sta)caravan..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook eens naar zoeen zuipkeet.
Maar die zijn hier niet![]()
Nog eens?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ha, TS mag nog eens bier drinken
Ja, het zal wel niet z'n eerste keer zijn.quote:
Zou je hier misschien mocro van willen maken? Dat is hipper jewaids.quote:
vieze mocro?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou je hier misschien mocro van willen maken? Dat is hipper jewaids.
Mocro voldoet al.quote:
12 dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef Jekoos het volgende:
[..]
13?dan staat er iets niet goed in me profiel of je bent scheel
![]()
Met die zaadvragende ogen altijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
Je wilt zeker samen met je vriendjes het laatste stukje van GTST nog samen bekijken?
Daar ben jij zeker veel te stoer voor hé.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
Je wilt zeker samen met je vriendjes het laatste stukje van GTST nog samen bekijken?
Voor GTST?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef Grachus het volgende:
[..]
Daar ben jij zeker veel te stoer voor hé.
Zoep'n, poep'n en op de proeme kroep'nquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef 16meter het volgende:
zoep'n en over de proeme kroep'n!!
Kroep'n, zoep'n en op de proeme poep'nquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zoep'n, poep'n en op de proeme kroep'n![]()
In Utrecht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Wacht maar tot het bij jullie een hype wordt.
Inderdaad, dergelijke hoogstaande culturele activiteiten zijn hen vreemd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In Utrecht?
Ik zie een Marokkaan niet op een kut schijten en roepen dat ie net heeft gezoepen en gekroepen![]()
Dat is wat het lager-opgeleide volk bij ons hier roept, ik neem aan dat jij ook niet precies hetzelfde taaltje spreekt als de gemiddelde Marokkaan in jouw omgeving. In dat opzicht kan er dus niet echt gesproken worden van een achterstandsprovincie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In Utrecht?
Ik zie een Marokkaan niet op een kut schijten en roepen dat ie net heeft gezoepen en gekroepen![]()
WTFquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Grachus het volgende:
[..]
Dat is wat het lager-opgeleide volk bij ons hier roept, ik neem aan dat jij ook niet precies hetzelfde taaltje spreekt als de gemiddelde Marokkaan in jouw omgeving. In dat opzicht kan er dus niet echt gesproken worden van een achterstandsprovincie.
verkapt-kijk-mij-eens-de-moraalridder-zijn-post ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Grachus het volgende:
[..]
Dat is wat het lager-opgeleide volk bij ons hier roept, ik neem aan dat jij ook niet precies hetzelfde taaltje spreekt als de gemiddelde Marokkaan in jouw omgeving. In dat opzicht kan er dus niet echt gesproken worden van een achterstandsprovincie.
Weetje,,, je zou eens een biertje moeten drinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Grachus het volgende:
[..]
Laat ik dat maar eens gaan doen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje,,, je zou eens een biertje moeten drinken![]()
Jovink gaat er mee stoppen héquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Biogarde het volgende:
Brommers kiek'n?
Zo zeggen de hoogontwikkelde meisjes van 15 in m'n omgeving, wanneer ze wat drank op hebben:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zoep'n, poep'n en op de proeme kroep'n![]()
Dronken van de breezers?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:19 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Zo zeggen de hoogontwikkelde meisjes van 15 in m'n omgeving, wanneer ze wat drank op hebben:
zoep'n, brekk'n en oe door de kearls loat'n stekk'n![]()
we weten dat je graag aan poepsex mag denken, maar kruup'n betekend nog altijd kruipen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |