Die is al dicht...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Een milliseconde![]()
slotje dan maar
hier verder De uitzending van vrijdag 9 maart
ok, hier dan maarquote:
Omdat-ie niet meedoet in het groepsgebeuren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef Ole het volgende:
Waarom zijn ze nu eik boos op hem?
OKquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat-ie niet meedoet in het groepsgebeuren.
Je volgt de livestreams niet cynix?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Natasia probeert Huub te weerhouden om Jaap aan te vliegen. Jaap zorgt iig wel voor een saamhorigheid die er nog niet eerder was.
idemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef superhero87 het volgende:
Brainless, ik kan hem niet meer aanhoren![]()
Nope.quote:
OKquote:
Oh, mag best hoor.quote:
vanavond werd Jaap weer gedisd door de hele groep. Nog erger dan dat nu in de uitzending was. Maar dat zie je dan over een week welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, mag best hoor.
Ik las dat Huub de stemming overleefd heeft.
Gepresenteerd door Goor, vergeet ook dat nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, een zangprogramma met Edsilia Rombley. Dat zal me een kaskraker worden.
Zo'n samen-staan-we-sterk-tegen-de-pispaal sfeertje maakt ze sterk als groep. Voor zolang het duurt natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef Ole het volgende:
[..]
vanavond werd Jaap weer gedisd door de hele groep. Nog erger dan dat nu in de uitzending was. Maar dat zie je dan over een week wel![]()
quote:
Ja hoor, laat 'm maar lekker blijven. ik vermaak me wel met hem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De aanwezigheid van Jaap heeft een bepaalde invloed op de andere miljonairs dat goed is voor het amusementsgehalte van het programma.
Ik vind ook dat ie belabberd begeleid wordt: er moet eerst eens wat gespit worden tussen z'n oren alvorens de aandacht op dat eten en trainen te gooien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef superhero87 het volgende:
Jaap gaat heus niet afvallen, misschien wel 10 kilo, maar meer niet..
Jaap gaat makkelijk 50 kilo afvallen. Die is in het verleden al vaker 50 kilo afgevallen op eigen houtje. Nu wordt hij zelfs nog professioneel begeleid. Daarna kan hij zijn gewenste operatie doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef superhero87 het volgende:
Jaap gaat heus niet afvallen, misschien wel 10 kilo, maar meer niet..
Goeie opsteker voor Amanda.quote:
broodnodige denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap gaat makkelijk 50 kilo afvallen. Die is in het verleden al vaker 50 kilo afgevallen op eigen houtje. Nu wordt hij zelfs nog professioneel begeleid. Daarna kan hij zijn gewenste operatie doen.
Amusementswaarde ligt hoog.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef koemleit het volgende:
Hoe komt die Natasia zo hoog ?
Geen idee, familie heeft veel gestemd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef koemleit het volgende:
Hoe komt die Natasia zo hoog ?
Surinaamse gemeenschap en mede-dieters.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe nasty 3e is geworden.
so im not the only onequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef Ole het volgende:
kippenvel
haar vader ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Welk familielid van syl is ziek ?
mag ook in een spoiler of is daar al een topic over ?
Syl haar Pa..... zie de updates.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Welk familielid van syl is ziek ?
mag ook in een spoiler of is daar al een topic over ?
pfffquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Ecila111 het volgende:
Syl haar Pa..... zie de updates.
Dit vond ik het meest opvallend van deze aflevering. Ik had het niet op de streams gezien en ik had er ook niet over gelezen op de forums. Jaap wilde Huub knuffelen. Huub dreigde met een kopstoot. Natasia en vervolgens ook Amanda gingen er tussen staan en zeiden 'Huub, niet doen'. Later in de keuken dreigde het weer mis te gaan. Eric zei tegen Huub dat hij zich in moest houden o.i.d. en Natasia zei weer 'Huub, niet doen'. Het leek er op dat Natasia niet wil dat Huub het huis verlaat. Misschien heeft het te maken met de gehechtheid aan bewoners die al langer in het huis zitten en de afkeer van nieuwelingen die ze al vanaf het begin heeft. Misschien wil ze dat Huub alleen vertrekt als hij niet vervangen wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Natasia probeert Huub te weerhouden om Jaap aan te vliegen.
Heel scherp gezien legendarische BB streamverslagen schrijver.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 05:53 schreef Bus watcher het volgende:
[..]
Dit vond ik het meest opvallend van deze aflevering. Ik had het niet op de streams gezien en ik had er ook niet over gelezen op de forums. Jaap wilde Huub knuffelen. Huub dreigde met een kopstoot. Natasia en vervolgens ook Amanda gingen er tussen staan en zeiden 'Huub, niet doen'. Later in de keuken dreigde het weer mis te gaan. Eric zei tegen Huub dat hij zich in moest houden o.i.d. en Natasia zei weer 'Huub, niet doen'. Het leek er op dat Natasia niet wil dat Huub het huis verlaat. Misschien heeft het te maken met de gehechtheid aan bewoners die al langer in het huis zitten en de afkeer van nieuwelingen die ze al vanaf het begin heeft. Misschien wil ze dat Huub alleen vertrekt als hij niet vervangen wordt.
Verder viel me op dat Sylvia helemaal afgeknapt is op Jaap. Jaap ging twee keer op de bank zitten naast Sylvia om d.m.v. knuffelen te bewijzen dat hij bij de groep wilde horen. Beide keren stond Sylvia onmiddellijk op.
Jaap was verantwoordelijk voor een zeldzaam moment in De Gouden Kooi. Hij kreeg Huub stil door over kabouterbier te beginnen.
Thnx voor de tip.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Compilatie afgelopen week om 17:30 op Tien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |