quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:21 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 36 Secs]
Goffer....
Gaat goed, niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:14 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 4 Mins, 21 Secs]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
[Today's puzzle completed 54 Secs]quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef Frollo het volgende:
Ah, ik ben de eerste vandaag!
Dan is dit jullie streeftijd:
[Today's puzzle completed 53 Secs]
Moet wel te doen zijn toch?
[Today's puzzle completed 1 Min, 23 Secs]quote:Op maandag 19 maart 2007 14:54 schreef Frollo het volgende:
Ah, ik ben de eerste vandaag!
Dan is dit jullie streeftijd:
[Today's puzzle completed 53 Secs]
Moet wel te doen zijn toch?
Ik zeg nog zo tegen Urnie, ik zeg: "Ja hoor. Ik heb morgen nog wel in de gaten dat jij hier bent ingelogd."quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
[Today's puzzle completed 1 Min, 23 Secs]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wish I were you, so I can be friends with me...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zag ik veeeeeeeeeel te laat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:07 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 36 Secs]
Jeuj!
Ja, da's zeker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:19 schreef -jos- het volgende:
[Today's puzzle completed 25 Secs ]
simepele
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[Today's puzzle completed 15 Secs ]![]()
![]()
![]()
Wow!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[Today's puzzle completed 15 Secs ]![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef soul114 het volgende:
[Today's puzzle completed 59 Secs ]Ik schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Today's puzzle completed 30 Secs ]
[Today's puzzle completed 3 Mins, 36 Secs ]quote:Op maandag 2 april 2007 10:40 schreef Robier het volgende:
[Today's puzzle completed 6 Mins, 0 Secs ]
Ik begon met 13 minuten en mijn PR is nu 14 sec, dus heel slecht is het nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:32 schreef Madirk het volgende:
[Today's puzzle completed 9 Mins, 30 Secs ] .. is dat altijd de eerste keer?
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Robier het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 5 Secs ]
Nieuw record
Ach, vandaar dat ik altijd van die baggertijden heb!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:02 schreef Frollo het volgende:
Hey mensen, ik heb net even een experimentje gedaan omdat ik al zoiets vermoedde.
Ik heb de opgave van vandaag opnieuw gemaakt, en toen dat venstertje '6 sets found' kwam, heb ik expres niet meteen op OK geklikt maar eerst een paar minuten gewacht. En ja hoor:
[Today's puzzle completed 5 Mins, 44 Secs ]Zelfs al heb je alle sets, je tijd blijft doorlopen zolang je niet op OK klikt!
Je moet ook niet na twee minuten pas op OK klikken hč.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef Urnie het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 41 Secs ]
O shit, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je moet ook niet na twee minuten pas op OK klikken hč.
knapquote:Op donderdag 12 april 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Eerste keer dat ik meedoe:
[Today's puzzle completed 1 Min, 23 Secs ]
quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 41 Secs ]
Die laatste kostte me gewoon 1 minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Today's puzzle completed 1 Min, 59 Secs ]
En ik was zoooo goed op weg.....
I wish I were you, so I can be friends with me...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook;quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef Sapphire het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 34 Secs ]
Gaat weer behoorlijk slecht de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |