Waar heb je het overquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef freak1 het volgende:
ik heb interesse voor die 599... maar de vraag is, hoe weet ik dat het een echte actie is, en niet een zelf geprint plaatje?
ook ik kan photshoppen
Tjah ik kan je een email laten zien, waarin mijn bestelling staat en ik kan je een printscreen laten zien van de betaling. Voor de rest kan ik je uiteraard foto's laten zien van het hele pakket wanneer ik dat binnen heb gekregen (week na de release) en kan je het zelf op komen halen om te zien dat alles nieuw is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef freak1 het volgende:
ik heb interesse voor die 599... maar de vraag is, hoe weet ik dat het een echte actie is, en niet een zelf geprint plaatje?
ook ik kan photshoppen
aaah op die manier..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Slomy het volgende:
[..]
Tjah ik kan je een email laten zien, waarin mijn bestelling staat en ik kan je een printscreen laten zien van de betaling. Voor de rest kan ik je uiteraard foto's laten zien van het hele pakket wanneer ik dat binnen heb gekregen (week na de release) en kan je het zelf op komen halen om te zien dat alles nieuw is.
Overigens staat er bieden vanaf 599 euro, wat niet meteen betekend dat deze hele set voor 599 euro meteen verkocht is.
Je kon ook een set met tv kopen inderdaad, echter dit was mij iets te gortig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef Bellerophon het volgende:
Het set werd toch verkocht met een televisie erbij?
Genoteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:01 schreef RAM_ het volgende:
650¤ geboden !
Sinds wanneer is bezit een vereiste voor eigendomsoverdracht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Iets wat je (nog) niet bezit, kan je ook nog niet te koop aanbieden.
Daarbij vraag ik me af of deze actie eigenlijk wel overdraagbaar is.
Als je logisch nadenkt weet je het antwoord zelf ook wel..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bezit een vereiste voor eigendomsoverdracht?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Keffo het volgende:
670 eu geboden
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef ThijsThijs het volgende:
600 geboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |