Ik vind dat ze soms wel oke is en goede dingen zegtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:45 schreef Lieve het volgende:
Dacht dat ik hier nooit zou typen dat ik respect voor Natasja heb, maar ergens begint er iets te dagen bij haar. Voor het eerst?
Nou dat is niet waar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
Stelletje laffe honden.........
met z'n allen op 1 lopen fitten......stelletje meelopers erbij die normaal hun bek niet opentrekken (Eric + Sylvia)
![]()
![]()
ja lieve. je hebt het door!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:46 schreef Lieve het volgende:
Nou snap ik het..... Jaap verbroederd!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:45 schreef Missy_1974 het volgende:
die gast heeft gewoon een hele torenflat voor zijn kop
Ach ja.. Jaap komt er weer heel goed in beeld naast een pedosexueel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:45 schreef Lieve het volgende:
Dacht dat ik hier nooit zou typen dat ik respect voor Natasja heb, maar ergens begint er iets te dagen bij haar. Voor het eerst?
Collectieve vijand. Net voetbalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:46 schreef Lieve het volgende:
Nou snap ik het..... Jaap verbroederd!
Tuurlijk hij is zo,n held.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Brian gaat zich er nu het af gelopen is mee bemoeien.![]()
Het viel mij ook al opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Brian is sylvia aan het bewerkstelligen .. wat een playah![]()
Spoor jij wel?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:48 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ach ja.. Jaap komt er weer heel goed in beeld naast een pedosexueel.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Brian gaat zich er nu het af gelopen is mee bemoeien.![]()
Is dat een belofte?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
Toch wel een beetje zielig dat hij de hele groep over hem heen krijgt.
Hopelijk ziet hij dat in, en pakt hij de koffers
[afbeelding]
precies. heb ik dus ook. maar dat is dus het probleem met mensen die alleen de TV uitzendingen kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
Het gekke is ook dat ik in de meeste situaties al gauw sympathie voel voor de underdog. En bij Jaap voel ik helemaal niks... nou ja, meer in de richting van 'je hebt erom gevraagd'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |