Het zal weer eens niet zo zijn, dat je aan het bier zitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:17 schreef Hathor het volgende:
Ik zit gewoon aan het bier, maar evengoed bedankt.![]()
Ja dat heeft een uitwerking ! Mee eens ....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:21 schreef donpsp het volgende:
Waarom is huub zo aardig tegen amanda. Hij moet haar blijven negeren zoals gisteren, zodat ze vanzelf hem opzoekt.
Eiwitten hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
Jaap gaat effe zalm bakken? Hij heeft daarnet al 4 eieren op.
Je kunt me opvegen.................dit is zo lachenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
eric met die foto.
jammer dat ik hem nauwelijks versta.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:23 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
wat een brief
Ik denk niet dat het in huub zijn aard ligt om boos te blijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:21 schreef donpsp het volgende:
Waarom is huub zo aardig tegen amanda. Hij moet haar blijven negeren zoals gisteren, zodat ze vanzelf hem opzoekt.
Are you surprised?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:25 schreef Heathen het volgende:
Amanda begrijpt niet dat ze beledigd is:D:D
Waarom hebben ze ook een verkeerd knopje op dat mengpaneel, dat schept verwarringquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:25 schreef Mika25 het volgende:
Stagiare drukte weer eens op het verkeerde knopje?!
Ik denk niet dat hun engels verstaan, dus ja dan kunnen ze er ook niet om lachen natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Lock ja....
Whahaaa die brief was geweldig!! BAN vond het maar niks, stelletje kneuzen
HiDiHo in tha housequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:26 schreef blomst het volgende:
Ik heb de brief net gemist.
Ik ook. Gelukkig begon ik toen Eric zijn Engels een beetje te verstaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:26 schreef Fleur-tje het volgende:
'who's that dark baboon like she-male with the wig' ... ik schoot zo in de lach dat ik de rest bijna niet heb kunnen verstaan ....
Ik seg, ik hou derfanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig begon ik toen Eric zijn Engels een beetje te verstaan
Ik ga eerst even eten, daarna zet ik hem wel onlinequote:
ja die was ook mooi.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:28 schreef Dogga het volgende:
take hormons to get rid of mustache
IK GING STUK
met dat kromme engels
YES!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga eerst even eten, daarna zet ik hem wel online![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen , eet zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
HiDiHo wil jij alsjeblieft dat stukje van die brief aan Eric online zetten plse?quote:
Jaap was not amused.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef daWeasel het volgende:
Haha, dat stuk over Jaap: Big Whale stranded on beach and blown up with dynamiteCan have sex too, double portion, double price, need money for hospital expenses. HAHHA
Lees bovenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
HiDiHo wil jij alsjeblieft dat stukje van die brief aan Eric online zetten plse?Hij ging zo snel met lezen dat ik de helft niet heb kunnen verstaan
![]()
Natasia zeker niet, anders had ze wel gereageerd op 'baboonish'.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hun engels verstaan, dus ja dan kunnen ze er ook niet om lachen natuurlijk!
was érg grappig !!! ... ik heb jammer genoeg geen woord meer meegekregen van de rest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig begon ik toen Eric zijn Engels een beetje te verstaan
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef daWeasel het volgende:
Haha, dat stuk over Jaap: Big Whale stranded on beach and blown up with dynamiteCan have sex too, double portion, double price, need money for hospital expenses. HAHHA
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
HiDiHo wil jij alsjeblieft dat stukje van die brief aan Eric online zetten plse?Hij ging zo snel met lezen dat ik de helft niet heb kunnen verstaan
![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja vooral de eerste helft hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
tnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat stukje "Who is that funny looking baboon with that curly wig"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
[..]
ja vooral de eerste helft he
Enige wat ik hoorde was over ene golden shower![]()
Huub ga je alleen jezelf entertainen jaap
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef Ole het volgende:
'Een heel servies voor je kop in plaats van één bord "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |