Dus ik moet een laptop welke aan mijn eisen voldoet niet kopen omdat later blijkt dat die koleredingen nauwelijks te verwijderen zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarom heb je dat ding gekocht dan? je kan moeilijk stellen dat ze niet opvielen.
slecht onderzoek gedaan dus, anders had je het sticker verhaal eerder geweten. Los daarvan vind ik het erg moeilijk om te geloven dat dit het enige merk dan wel model is die aan jouw eisen voldoetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef static het volgende:
[..]
Dus ik moet een laptop welke aan mijn eisen voldoet niet kopen omdat later blijkt dat die koleredingen nauwelijks te verwijderen zijn?
Tuurlijk. Kus op je bolletje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
slecht onderzoek gedaan dus, anders had je het sticker verhaal eerder geweten. Los daarvan vind ik het erg moeilijk om te geloven dat dit het enige merk dan wel model is die aan jouw eisen voldoet![]()
das liefquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef static het volgende:
Is toch geen gezicht:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07105/Image004.jpg]afbeelding][/url]
Die geeft licht op onduidelijke momenten, nu staat hij aan. Waarom weet ik niet, over een paar minuten staat hij waarschijnlijk weer uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:13 schreef Jerkmaine het volgende:
Geeft dat Vaio logo trouwens licht of is je foto zo enorm bagger
Die drie kleintjes aan de zijkant, die gaan nog. Maar wat boeit het je wat er in de laptop zit als je hem al gekocht hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef static het volgende:
Is toch geen gezicht:
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07105/Image004.jpg]afbeelding][/url]
Ja ik koop ook altijd me laptops lettend op de bestickeringquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
slecht onderzoek gedaan dus, anders had je het sticker verhaal eerder geweten. Los daarvan vind ik het erg moeilijk om te geloven dat dit het enige merk dan wel model is die aan jouw eisen voldoet![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |