abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:19:49 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47098334
Ja ik heb er 3 in een keer.

Allereerst Essent, die me een (helaas terechte) aanmaning/herinnering stuurt over een niet betaalde rekening. Of ik binnen 5 werkdagen het bedrag wil overmaken anders komen er incassokosten overheen. Brief binnen: vandaag 9 maart. Brief is gedateerd 5 maart!!! Fuckers!

Vervolgens probeer ik dus het bedrag over te maken via de postbank.

U kunt geen betaling doen zonder TAN-code. Heeft u nog geen TAN-codes? Vraag deze aan via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl. Heeft u wel een activeringscode, maar deze nog niet ingevoerd? Voer deze eveneens in via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl.
(Meldingscode: 14.11.1.156)


Hoezo, ik barst van de TAN-codes.... Storing dus.

Ok dan maar via de Rabobank, daar heb ik toevallig ook nog een rekening. Na het inkloppen van de codes met in de Random Reader:

Foutmelding: Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw lokale Rabobank (942)'


Lekker begin van het weekend.
Content creator
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:25:01 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_47098507
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik heb er 3 in een keer.

Allereerst Essent, die me een (helaas terechte) aanmaning/herinnering stuurt over een niet betaalde rekening. Of ik binnen 5 werkdagen het bedrag wil overmaken anders komen er incassokosten overheen. Brief binnen: vandaag 9 maart. Brief is gedateerd 5 maart!!! Fuckers!

Vervolgens probeer ik dus het bedrag over te maken via de postbank.

U kunt geen betaling doen zonder TAN-code. Heeft u nog geen TAN-codes? Vraag deze aan via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl. Heeft u wel een activeringscode, maar deze nog niet ingevoerd? Voer deze eveneens in via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl.
(Meldingscode: 14.11.1.156)


Hoezo, ik barst van de TAN-codes.... Storing dus.

Ok dan maar via de Rabobank, daar heb ik toevallig ook nog een rekening. Na het inkloppen van de codes met in de Random Reader:

Foutmelding: Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw lokale Rabobank (942)'


Lekker begin van het weekend.
dus jij betaald niet op tijd en je activeert de sjit voor online bankieren niet en nu kom je hier huilen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:36:52 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_47098896
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
U kunt geen betaling doen zonder TAN-code. Heeft u nog geen TAN-codes? Vraag deze aan via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl. Heeft u wel een activeringscode, maar deze nog niet ingevoerd? Voer deze eveneens in via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl.
(Meldingscode: 14.11.1.156)
Ik wilde ook net wat overmaken en kreeg ook die error... kutpostbank.
En als ik het via iDeal wil doen zegt 'ie dat ik niks naar derden mag overmaken en dat ik dat in mijn instellingen moet veranderen.... en op die pagina staat "Technische Storing."
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:44:18 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47099129
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef PeZu het volgende:

[..]

dus jij betaald niet op tijd en je activeert de sjit voor online bankieren niet en nu kom je hier huilen
Nouja die Rabobank kan kloppen want ik heb een nieuwe pas...
Maar dan vind ik het echt service van de Rabobank dat wanneer ik een nieuwe pas heb (dat is toch dagelijkse kost voor hun, dus ze weten dat toch?), dat ze tevens gaan zeggen dat ik mijn random reader moet laten updaten met het nieuwe pasnummer. Dat is pas service. Dat is meerwaarde!!!! Helaas dus.
Want die fucking bank is ook alleen op werkdagen open tussen 9 en 17. Ja dat wordt dus een race tegen de klok om 17uur te halen.
Content creator
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:50:11 #5
138448 PeZu
Suspended animation
pi_47099323
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nouja die Rabobank kan kloppen want ik heb een nieuwe pas...
Maar dan vind ik het echt service van de Rabobank dat wanneer ik een nieuwe pas heb (dat is toch dagelijkse kost voor hun, dus ze weten dat toch?), dat ze tevens gaan zeggen dat ik mijn random reader moet laten updaten met het nieuwe pasnummer. Dat is pas service. Dat is meerwaarde!!!! Helaas dus.
Want die fucking bank is ook alleen op werkdagen open tussen 9 en 17. Ja dat wordt dus een race tegen de klok om 17uur te halen.
je hoeft je digipas niet te updaten, ze moeten op het rao kantoor ff een vinkje achter je pasje zetten in het systeem zodat je er mee kan internetbankieren
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:56:27 #6
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_47099534
Postbankverhaal heb ik ook....
Maar ik heb dan gelukkig weer geen achterstallige rekeningen
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:12:31 #7
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_47108644
Geen klacht over de loller1000?
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_47109030
Waarom geen 3 topics? Toch veel leuker?
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:48:13 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47118715
Nou het was een voortdurende stroom aan ergernissen... En teveel topics geeft een Ban.
En in de loller1000 kom ik niet meer.
Content creator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')