dus jij betaald niet op tijd en je activeert de sjit voor online bankieren niet en nu kom je hier huilenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik heb er 3 in een keer.
Allereerst Essent, die me een (helaas terechte) aanmaning/herinnering stuurt over een niet betaalde rekening. Of ik binnen 5 werkdagen het bedrag wil overmaken anders komen er incassokosten overheen. Brief binnen: vandaag 9 maart. Brief is gedateerd 5 maart!!! Fuckers!![]()
![]()
Vervolgens probeer ik dus het bedrag over te maken via de postbank.
U kunt geen betaling doen zonder TAN-code. Heeft u nog geen TAN-codes? Vraag deze aan via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl. Heeft u wel een activeringscode, maar deze nog niet ingevoerd? Voer deze eveneens in via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl.
(Meldingscode: 14.11.1.156)
Hoezo, ik barst van de TAN-codes.... Storing dus.![]()
Ok dan maar via de Rabobank, daar heb ik toevallig ook nog een rekening. Na het inkloppen van de codes met in de Random Reader:
Foutmelding: Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw lokale Rabobank (942)'
Lekker begin van het weekend.![]()
![]()
![]()
Ik wilde ook net wat overmaken en kreeg ook die error... kutpostbank.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
U kunt geen betaling doen zonder TAN-code. Heeft u nog geen TAN-codes? Vraag deze aan via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl. Heeft u wel een activeringscode, maar deze nog niet ingevoerd? Voer deze eveneens in via 'Service en instellingen' op de pagina 'Home', in Mijn Postbank.nl.
(Meldingscode: 14.11.1.156)
Nouja die Rabobank kan kloppen want ik heb een nieuwe pas...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus jij betaald niet op tijd en je activeert de sjit voor online bankieren niet en nu kom je hier huilen
je hoeft je digipas niet te updaten, ze moeten op het rao kantoor ff een vinkje achter je pasje zetten in het systeem zodat je er mee kan internetbankierenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja die Rabobank kan kloppen want ik heb een nieuwe pas...
Maar dan vind ik het echt service van de Rabobank dat wanneer ik een nieuwe pas heb (dat is toch dagelijkse kost voor hun, dus ze weten dat toch?), dat ze tevens gaan zeggen dat ik mijn random reader moet laten updaten met het nieuwe pasnummer. Dat is pas service. Dat is meerwaarde!!!! Helaas dus.![]()
Want die fucking bank is ook alleen op werkdagen open tussen 9 en 17. Ja dat wordt dus een race tegen de klok om 17uur te halen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |