quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:03 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi allemaal, hebben jullie al gehoord over de Disney actie bij de V&D? Wanneer je een DVD koopt van 20 euro en je levert 1000 airmiles in krijg je 'm voor 10 euro. Vandaag Pocahontas ervan gehaald![]()
Die DVD's van 10 euro zijn hier anders erg weinig te vinden, af en toe bij de E-plaza en de Blokker. En die DVD van Pocahontas is helaas geen special edition, volgens mij bestaat die ook niet (?).quote:Op zondag 27 mei 2007 10:32 schreef SHOOOTO het volgende:
Als je een beetje goed zoekt, kan je Disney DVD's ook voor een tientje vinden (zonder airmiles) MM/Saturn/Blokker/etc..
Maar Pocahontas heb ik nog steeds niet, terwijl het een mooie film is..? Heb je die ook in SE 2-Disc versie?
Leuk! Is één van mijn favorietenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef SHOOOTO het volgende:
vandaag gekocht bij de MM voor 15 euro, terwijl ze voor 20 lagen. Great Success!
[afbeelding]
Voor zover ik weet is er geen SE van De Klokkenluider, wel jammer want het bonusmateriaal viel nu wat tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef SHOOOTO het volgende:
De klokkenluider van Notre Dam moet ik ook nog halen, komt deze niet meer in SE uitvoering?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef SpaceAce het volgende:
Ik kom net terug uit Amerika en daar heb ik Make Mine Music gekocht![]()
Nu hoef ik er nog maar drie (Sneeuwwitje - 101 Dalmatiërs - Jungle Book)![]()
(tenminste, als ik uit ga van de officiële classicslijst, zonder Chicken Little)
maar blijft wel een leuke filmquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Chicken Little vaak voor 7,50 op MP, heb je ze allemaal, en de laatste van de europeese lijst voor weinig![]()
Peter en de Draak is ook geen 'officiele' classic![]()
Volgens mij is de Reddertjes in Kangoeroeland het enige "vervolg" wat wel een classic is, of niet? (ja, wacht, Fantasia)quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Peter en zn Draak liggen nog altijd geseald op de plank te wachten![]()
![]()
Weet ik niet. Heb een kerel gesproken van een cd zaak waar ik altijd kom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Is er enige kans dat ze de Treasures nou OOIT eens gaan uitbrengen in Nederland, die hier dus nog nooit verschenen zijn??
Ik wil zo graag die vanPluto
hebben!!
Robin Hood heb ik al, denk vorige uitgavequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef SHOOOTO het volgende:
iemand al de nieuwe Classics gehaald? Dombo en Robin Hood?
quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:37 schreef Retarded het volgende:
op imdb vind je altijd nederlandse releasedates..
de Nederlandse biosreleasedatum staat doodnormaal op de hoofdpagina van de film...quote:
Jammer dat ik de dvd release wil van een box, niet van een film.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:40 schreef Patch het volgende:
[..]
de Nederlandse biosreleasedatum staat doodnormaal op de hoofdpagina van de film...
maar we praten hier over imdb in context tot de biosreleases...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik de dvd release wil van een box, niet van een film.![]()
die dumbo hebben ze flink mishandeld, maar toch ga ik ze wel halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:09 schreef Nonneke het volgende:
Ik kreeg hetzelfde mailtje, hoesje van de nieuwe Robin Hood vind ik leuker![]()
Maar dat dombo hoesje![]()
Alsof ze op Dombo's hoofd hebben staan stampen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |