Mits gelijk overstekenquote:
De vader van een goede vriend van me (bankdirecteur, je kent 't wel) heeft ook een Harley. In de huiskamer staan. Zo zonde... rijden moet zo'n ding, daar zijn ze tenslotte voor bedoeld. Kwijlen doe je maar op een posterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:41 schreef Ienepien het volgende:
Ow en mijn favorietje (rijbewijs maakt niet uit, Harleys rijden toch niet)
[afbeelding]
Je doet ook mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:43 schreef Ienepien het volgende:
nou getverderrie. Ik voelde me net weer een beeeeeetje ok, zijngaan jullie naaktcammen...![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:43 schreef Ienepien het volgende:
nou getverderrie. Ik voelde me net weer een beeeeeetje ok, gaan jullie naaktcammen...![]()
Komt mij bekend voor. Bij ons motorgroepje zit dus ook de pa van een van de jongens en zijn buurman. Allebei van die gevalletjes midlife crisis die op zo'n veel te hard glimmende Yamaha rijden. En ow wee als er een modderspatje op komt....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De vader van een goede vriend van me (bankdirecteur, je kent 't wel) heeft ook een Harley. In de huiskamer staan. Zo zonde... rijden moet zo'n ding, daar zijn ze tenslotte voor bedoeld. Kwijlen doe je maar op een poster![]()
Ow haha, ik ben gisteren een dagje naar de sauna geweest, dan leer je je eigen lijfje heeeeel erg waarderen , wat ja daar ziet ....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zie er voor mijn 30+ niet zo rot bloot uit hoor
![]()
Dat hoor ik van zeker de helft van de mensen. Geen hond die het ooit waarmaakt. Maargoed, het blijft schattigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Theebag het volgende:
Een motor rijbewijs zit zeker in de pijplijn, maar nu even niet.
Ik heb je op msn gekquote:
Ja die ken ik ook. Maar ik ben er gewoon zeker van. Klaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zeker de helft van de mensen. Geen hond die het ooit waarmaakt. Maargoed, het blijft schattig![]()
Goed van hemquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt me broertje is 3e van Nederland geworden in judo
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt me broertje is 3e van Nederland geworden in judo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |