Nope en ook niet alanis morissettequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:59 schreef SaskiaR het volgende:
celine dion
Mijn opmerking van daarnet was echter gewoon de WAARHEIDquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef erkel het volgende:
De Lama's is echt anti-humorMisschien is Ruben vd Meer nog een beetje grappig
Southpark grappen doen het altijd goedvoor de goede verstaander
Da's toch kd Lang?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mijn opmerking van daarnet was echter gewoon de WAARHEID
Wat me opvalt aan de lama's is dat vrouwen het allemaal ge-wel-dig vinden en mannen eigenlijk zonder uitzondering complete crap.
Bewijst weer dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben![]()
Nieuwe hint: Wikipedia kan alleen maar artikelen hebben die met een hoofdletter beginnen
Nieuwe foto:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07105/henk.gif]afbeelding][/url]
Het grote verschil is dat friends geacteerd is, waardoor alle grappen van hetzelfde niveau zijn. Bij de lama's zitten er soms echt enorme dieptepunten tussen vanwege dat geimproviseer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
De Lama's is nog ergere "1...2...3...LACH!"-humor dan Friends.
Een aantal van mijn vrienden vinden het geweldig
Check out the big brain on Kahaarin +1quote:
Op die andere foto had ik haar niet herkend hoor....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Check out the big brain on Kahaarin +1
Wel een leuk topic iig, was ik laatst een keer tegengekomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op die andere foto had ik haar niet herkend hoor....![]()
Ik vind dit wel een leuk topic iig, was ik laatst een keer tegengekomen.![]()
Oh, dat er een algemene kennis quiz was wist ik natuurlijk wel, maar nog nooit echt gekeken wat en hoe precies, ik zeg het verkeerd denk ik, het is hier best gezellig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wel een leuk topic iig, was ik laatst een keer tegengekomen?
Wat bedoel je daarmee
Snel zeg!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:20 schreef Plasterk het volgende:
3 duilsland Vs Engeland
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
onderschat het niveau hier niet, de vraag was niet erg moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |