Mag ik hem dan ook weten ?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff....die eeuwige zeikverhalen van Sylvia heb ik nou ook al gehoord......Barcelona bla bla......Barcelona zus......Barcelona zo.....beetje intressant doen, en kwa monotoon gelul kan ze Brian wel een hand geven....![]()
de douche verbouwen bedoel je ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Brian nu neuken ?
Ze is inderdaad net zo langdradig en monotoon als Brian, vrij saai dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff....die eeuwige zeikverhalen van Sylvia heb ik nou ook al gehoord......Barcelona bla bla......Barcelona zus......Barcelona zo.....beetje intressant doen, en kwa monotoon gelul kan ze Brian wel een hand geven....![]()
Nee..deze vrouw heeft teveel klasse......dat durft ie nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Brian nu neuken ?
Gadverquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Aan hoe een man eet zie je hoe hij in bed is
Verklaar je eens nader, hoe visualiseer je Jaap in bed?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Aan hoe een man eet zie je hoe hij in bed is
spoel je mond!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben de enige die Jaap wel kan lijen, of niet?
Nee hoor, ik heb hem al een brief geschrevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef dieenebart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem al een brief geschreven![]()
Dat doe ik alleen als ik opgewonden ben en het even niet uit komtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader, hoe visualiseer je Jaap in bed?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Het mag dan af en toe wel waar wezen.. over Syl gaan we niet zeiken he
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef dieenebart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |