Hij is in een kikker veranderd.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Malahide het volgende:
en dit is natuurlijk ook Uncle Jesse
[afbeelding]
Ieuwwwww!!!quote:
Mag ik zeggen dat ik hem nog behoorlijk charmant vind voor een man van 62?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ieuwwwww!!!
Ik heb ooit m'n wijsvinger een week niet gewassen, toen ik 'm een keer had aangeraakt (ze deden een of andere tour ofzo in nederland).
Maar ik geloof niet dat ik nu hetzelfde zou doen...
Wat kijkt die man intens droevig.quote:
Botox-ogenquote:
Botox.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Botox-ogen. Hij zat vorig jaar in de Britse Celebrity Big Brother. Kwam erg sympathiek over (ja ik heb stiekem wat clipjes bekeken
).
Da's wel geil ja, van die striae tieten!quote:
Pfff... Sorry hoor....quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Da's wel geil ja, van die striae tieten!![]()
![]()
![]()
Geen idee of het andere tieten zijn, maar het valt op het tweede plaatje minder op. Trouwens, het was me in het eerste plaatje sowieso niet eens opgevallen. Enige dat me wel opviel is dat het een erg mooie vrouw in die foto is (beide foto's trouwens...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zijn dit andere tieten dan? O ja, dat kan tegenwoordig zomaar LOL . Enne... gut, een vrouw met striae...
Ha, die wil k echt wel tegenkomen. Waar dan ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Lllaura het volgende:
Full House uncle Jesse daarentegen is er niet op achteruit gegaan. Hoewel ie nog steeds die schuine bakkes heeft.
Toen:
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
En hier een linkje met wat flatteuzere foto's van 'm, die ik niet kan kopieren.
http://www.imdb.com/name/nm0001764/
Hem zou je best in het donker tegen willen komen, toch?![]()
In step by step vond ik haar echt lekker. Ja je pubert en je hormonen gieren in het rond.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Staci Keanan (My Two Dads, Step By Step)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Als ik striae wil zien kijk ik wel naar m'n buurvrouw.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Malahide het volgende:
Zijn dit andere tieten dan? O ja, dat kan tegenwoordig zomaar LOL . Enne... gut, een vrouw met striae...
Oké, nou moest ik toch zomaar lachen terwijl ik dat eigenlijk niet wildequote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik striae wil zien kijk ik wel naar m'n buurvrouw.
My Two Dads... even kijken hoe die semi-lekkere daddy (Greg Evigan) er nu uitzietquote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Staci Keanan (My Two Dads, Step By Step)
ik zie het tweede plaatje niet, maar hier ziet ie er toch niet slecht uit:quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Elvi het volgende:
Joseph Lawrence speelde Joey in 'Blossom' (hij was de broer van Blossom):
Vroeger:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Lekker ventje tochquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zie het tweede plaatje niet, maar hier ziet ie er toch niet slecht uit:
[afbeelding]
Vroeger was ik heimelijk verliefd op haarquote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Pfff... Sorry hoor....![]()
[afbeelding]
Deze beter?
Behalve dat het lijkt alsof zijn wenkbrauwen elk moment weg kunnen kruipen op zoek naar een groen blaadje...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft z'n wenkbrauwen gewoon geepileerdquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[afbeelding]
En hier zijn die wenkbrauwen helemaaaaaal té erg!!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Malahide het volgende:
John Schneider: heel fout maar best wel![]()
Corey Haim: drugs are baaaadd...
En nog even een leuke van Joey Lawrence hoe hij er nu écht uitziet (zijn Dancing With The Stars-foto):
[afbeelding] ieeewwwwww, die wenkbrauwen
Die wenkbrauwenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[afbeelding]
ieeewwwwww, waar is zijn haar? Heeft ie zo'n ziekte waarbij je al je haar verliest ofzo? Die wenkbrauwen zien er ook al zo nep uit. Jammer hoor, met haar is het best een lekker ding.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Malahide het volgende:
John Schneider: heel fout maar best wel![]()
Corey Haim: drugs are baaaadd...
En nog even een leuke van Joey Lawrence hoe hij er nu écht uitziet (zijn Dancing With The Stars-foto):
[afbeelding] ieeewwwwww, die wenkbrauwen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef Malahide het volgende:
Ik zie een heleboel kikkers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |