Spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef itsme het volgende:
ja wij vrouwen zijn gek, we willen altijd lange mannen ook al zijn we zelf klein.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik zou het best kunnen op/onder/voor Huub.
Haha nee hoor. Ik heb alleen geen vet en al helemaal geen vetschort voor mijn buik hangen zoals Jaap dat heeft.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Jaap: "Ik zag je net kijken. Zo dicht bij seks was je nog nooit geweest hè?"
nou ja, gaby is niet slank, ze is niet echt zo'n modellentypequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef My_ het volgende:
[..]
Dik?!![]()
Als je daar nog meer vanaf haalt dan is ze er niet meer!
quote:
zelf altijd gepest ? ochgeer ... beetje J.aap pesten is best vermakelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:04 schreef Haroula het volgende:
Begin steeds meer anti Huub te worden als hij zo is..![]()
Nobel streven, seks voor Huub!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik zou het best kunnen op/onder/voor Huub.
Walgelijk kindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda op Internet op zoek naar een nieuwe bontjas.
Dat kan niet! Bontjes groeien aan bomen! Amanda stond er zelf bij!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda was op internet op zoek naar bontjassen, kwamen er allemaal plaatjes langs van geslachte dieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |