Dik?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
werkt gaby voor een chique sexclub? heeft een lieve uitstraling maar is niet echt mooi vind ik, vind haar ook een beetje dik
Met al die tussendoortjes blijft zn lichaam vragen om voedsel, dom dom japie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap niet dat Jaap zoveel tussendoortjes neemt. Hij moet gewoon goed ontbijten, lunchen en avond eten. Na 8 uur niks meer eten en gewoon sporten. Binnen no time heeft ie annorexia..net als ik. I love it!
ik zeg niet dat ze een lelijke vieze hoer is, maar ze is zeker geen glamorous type a la yabyum, die andere hoeren waren inderdaad heel ordi, die zouden bij wijze van spreke net van een gangbang-filmset vandaan gehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Ik vind haar een heel lief gezicht hebben en zeker niet lelijk.
Dat soort opmerkingen las ik hier ook. Dat Gaby zo een lelijke vieze hoer was enzo.![]()
Ook over die andere 3 vrouwen. Die waren wel erg ordinair by the way
Haar gezicht is voorzien van genoeg vet, daar zou wel wat vanaf kunnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef My_ het volgende:
[..]
Dik?!![]()
Als je daar nog meer vanaf haalt dan is ze er niet meer!
Ben je blij dat je anorexia hebt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap niet dat Jaap zoveel tussendoortjes neemt. Hij moet gewoon goed ontbijten, lunchen en avond eten. Na 8 uur niks meer eten en gewoon sporten. Binnen no time heeft ie annorexia..net als ik. I love it!
Ik wist dat Gaby kon fokken, maar is het ook een Fokker?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik wist dat Gaby kon fokken, maar is het ook een Fokker?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
quote:
Klikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs een hoer heeft haar grenzenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha moet opeens denken aan Jaap die gisteren het dubbele wilde betalen voor Gaby als ze met hem wat zou doen ipv met Huub..en Gaby die Jaap meteen op zijn plaats zette en hem afwees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |