Mooi, ik had de streams al uitgezet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ut gevoos is afgelopen, ze maakt zich klaar voor vertrek. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook wel weer eens streams op het BAN groepje willen, kijken wat die lopen te bekokstoven.
Snap ik ook niet hoor, altijd 2 streams op hetzelfde, lijkt me een kwestie van een knopje indrukken voor de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, ik had de streams al uitgezet.
En het klinkt niet raar, het is raar dat we maar 2 streams hebben en op beide hetzelfde zien.
Zoals beequeen al zei, smaken verschillen, dus zou 1 stream op een beslagen douchedeur en 1 stream op een groepje in de gameroom stukken beter zijn, maar helaas.
Nee en neequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je haar niet leuk? Ik vind haar best wel geweldig
En er moet nog een nieuwe komen voor Ilona, dus prima kans.
Geef het nou maar toe, je mist Japio gewoon!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ut gevoos is afgelopen, ze maakt zich klaar voor vertrek. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook wel weer eens streams op het BAN groepje willen, kijken wat die lopen te bekokstoven.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaby is heel lief en verklapte een heleboel gisteren. Ook leuk hoe ze Jaap diste doordat ze zei het met hem niet te doen en dat ze alleen haar lichaam verkoopt, niet haar geest zoals Jaap op zijn werk zou doen. Ze vertelde allemaal leuke dingen en dat ze wegzapte als ze Brian zag..dit zei ze ook tegen Amanda al zal die de hint wel niet snappen.
Muziekje van de wasmachine als de deur open gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef My_ het volgende:
Wat is dat piepje wat ik net hoorde, dat hoor ik wel vaker, maar ik heb geen idee waar dat bij hoort...
eerder Natasia.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Carlaa het volgende:
Waar een homo en een hetero vechten om dezelfde hoer... hmm.. zou de 3e (Jaap?) ermee vandoor gaan?
Ik begin de dag met Cossen teruglezen, dat helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
weet je ook wat ze allemaal verteld heeft?
Zo ongeveer de inhoud van de laatste 100 COSsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Muziekje van de wasmachine als de deur open gaat.
Een paar dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |