Als ik het allemaal goed heb begrepen heeft Gaby met Ilona gesproken. Dat ging over een strijkijzer. Dat wil Gaby nu meenemen of verstoppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Wat wil Huub verstoppen?
Strijkboutquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Anderkeertje het volgende:
Wat wil Gaby nu verstoppen?
Zie je liever Jaap?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet 24/7 geclash te zijn, maar dit gevoos met die Gaby met ik alweer helemaal zat. En als we dan nog anderen op de streams zagen, maar nee.
True... nog even geduld, om 12 uur moet ze weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet 24/7 geclash te zijn, maar dit gevoos met die Gaby met ik alweer helemaal zat. En als we dan nog anderen op de streams zagen, maar nee.
Vlak voor Ilona wegging ging natasja tekeer tegen haar: alleen met een strijkbout krijg je die rimpels nog uit je kop. Dus Ilona had het strijkijzer verstopt om te sarren.quote:
De bewoners hadden toch uitgemaakt dat schoonheid van binnen zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef robert2006 het volgende:
gaby ziet er wel lievig en mollig uit, maar kan niet tippen aan een nena, vind zelfs amanda mooier dan haar.
Smaken verschillen he?quote:
Toen Ilona de villa verliet had Natasia iets geroepen. Ilona moest het strijkijzer maar gebruiken om haar rimpels glad te strijken.quote:
Ok thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlak voor Ilona wegging ging natasja tekeer tegen haar: alleen met een strijkbout krijg je die rimpels nog uit je kop. Dus Ilona had het strijkijzer verstopt om te sarren.
Als hij onderdeel uitmaakt van een gesprek met Brian, Natasja en/of Amanda, ja.quote:
Ilona had het strijkijzer toch mee naar huis genomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlak voor Ilona wegging ging natasja tekeer tegen haar: alleen met een strijkbout krijg je die rimpels nog uit je kop. Dus Ilona had het strijkijzer verstopt om te sarren.
was ze van plan, maar ze heeft het verstopt, dacht ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ilona had het strijkijzer toch mee naar huis genomen?
Ut gevoos is afgelopen, ze maakt zich klaar voor vertrek. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook wel weer eens streams op het BAN groepje willen, kijken wat die lopen te bekokstoven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij onderdeel uitmaakt van een gesprek met Brian, Natasja en/of Amanda, ja.
Maar een sportende Jaap zou me ook snel vervelen. Het maakt me niet uit wie, maar wat geklets vind ik boeiender dan gevoos.
Nee verstopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ilona had het strijkijzer toch mee naar huis genomen?
Vind je haar niet leuk? Ik vind haar best wel geweldigquote:
Maar riep Natasia na een paar dagen niet: Oh ze heeft het strijkijzer echt meegenomen.?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee verstopt.
Maar natasia moest denken dat ze hem mee had genomen.
Ja Ilona haar pannetje was goed gelukt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Maar riep Natasia na een paar dagen niet: Oh ze heeft het strijkijzer echt meegenomen.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |