Dit is wel een blijvertje hoor, qua snelheid en wegligging is het niet zo heel ingewikkeld om een Exige te evenaren, en voor alleen de looks hoef ik geen s2. Ik ben wel al bij Van Sten geweest maar nog niet op een meeting.quote:Op maandag 16 april 2007 02:10 schreef Jaguarized het volgende:
Erg fijne aankoop Rob! Leuke auto die lekker optrekt en een fijn geluid produceert. Ben je ook al bij de maandelijkse Lotus meeting bij Van Sten geweest?![]()
Is dit een auto voor de langere tijd of zal je op den duur toch overstappen richting een S2 of Exige?:) De laatste is ook erg fijn!
Okee, erg leuk!quote:Op maandag 16 april 2007 08:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit is wel een blijvertje hoor, qua snelheid en wegligging is het niet zo heel ingewikkeld om een Exige te evenaren, en voor alleen de looks hoef ik geen s2. Ik ben wel al bij Van Sten geweest maar nog niet op een meeting.
Aanpassen van de kop/nokkenassen/kleppen of een swap van het complete blok.quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef FunnyName het volgende:
mooie score die 140 pk, hoe ga je die Exige waarden overtreffen denk je?
In NL rijden een aantal Elise's rond met een K20A blok uit de Civic TypeR, allen door VanSten uitgevoerd.quote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef FunnyName het volgende:
Heb je voorbeelden van mensen die succesvol andere blokken overgezet hebben?
Zo laag is het gewicht nou ook weer niet, ik denk dat je met een motorfietsblokje koppel te kort komt.quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef MikeyMan het volgende:
Is het niet handiger om een dik motorfietsblok erin te hangen... Ivm gewicht enzo...?
Die K20 is ook geen plug&play hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef t0n het volgende:
En je zit met APK gezeik enzo, want je moet ZO veel aanpassen.
Hontec bedoel je?quote:
omg, nu al grafittivandalen op bezoek gehad?quote:
links voorgesorteerd staan terwijl ie 50 meter verder rechtsaf wilquote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Jaguarized het volgende:
Je bent ook nog gespot.
http://www.autogespot.com(...)48364816042007004059
quote:Op maandag 16 april 2007 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
links voorgesorteerd staan terwijl ie 50 meter verder rechtsaf wil![]()
Ik denk dat je Hontec's kennen niet moet onderschatten, doen al heel wat jaartjes mee... zelfs voordat ze Hontec heten..quote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hontec bedoel je?
Denk dat hier een K20 inleggen toch wel wat lastiger is dan in een EG of EK.
Dat is logisch hoor. Rechterbaan staat altijd vol met mensen die richting Karel de Grote laan gaan en niet af kunnen slaan ivm. fietsers. Je moet weer wel soms ff flink peut nood gas geven. Maar dat lukt wel met een Elisequote:Op maandag 16 april 2007 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
links voorgesorteerd staan terwijl ie 50 meter verder rechtsaf wil![]()
echt waar?quote:Op maandag 16 april 2007 21:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is logisch hoor. Rechterbaan staat altijd vol met mensen die richting Karel de Grote laan gaan en niet af kunnen slaan ivm. fietsers. Je moet weer wel soms ff flink peut nood gas geven. Maar dat lukt wel met een Elise.
Geen probleem, alleen het nrbord aan de voorkant komt geregeld tegen een drempel aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:16 schreef Party_P het volgende:
Kun je eigenlijk wel een beetje fatsoenlijk over drempels met je Elise?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |