Beter is er niet te krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:03 schreef FunnyName het volgende:
mooi spul, waarom heb je voor Nitron gekozen als ik vragen mag?
Hehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:32 schreef ArTiC het volgende:
Mooi Robster, fijn dat de voorwielen toch goed gebalanceerd zijn.
Zullen we een pooltje opzetten om wanneer je een bekeuring krijgt voor je kenteken voor...sticker mag al niet maar dit is onleesbaar
Weet ik nog niet, aan de ene kant vind ik het mooi, aan de andere kant verstoord het weer de orginele vormen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef boegschroef het volgende:
Mooi die velgen.... normaal hou ik helemaal niet van zwarte velgen maar dit is super.
Zet je er ook nog die carbon lucht inlaatjes op?
- Importeren is een hoop gedoe, BPM isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:49 schreef Inorbit het volgende:
Mooi, die knipperlichten zien er zo een stuk beter uit, en die nummerplaat is helemaal een vooruitgang.
waarom heb je er eigenlijk niet een uit engeland geimporteerd, daar zijn ze stukken goedkoper, zie je het niet zitten met het stuur aan de verkeerde kant of lijkt het importeren je te veel gedoe?
Lekker spartaans dus, hoort ook wel bij de auto vind ik ..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef Mex_ het volgende:
De auto is nu inderdaad plank hard, uitlaat komt er samen met nog wat andere spulletjes de komende 2 weken op, als ik op vakantie ben, als ik terug ben moet het klaar zijn. De stikker heeft nog niet voor problemen gezorgd, *klop, klop*Is toch duidelijk leesbaar zo, is zelfs reflecterend
ik denk dat daar geen kloppen tegen is helaasquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef Mex_ het volgende:
De auto is nu inderdaad plank hard, uitlaat komt er samen met nog wat andere spulletjes de komende 2 weken op, als ik op vakantie ben, als ik terug ben moet het klaar zijn. De stikker heeft nog niet voor problemen gezorgd, *klop, klop*Is toch duidelijk leesbaar zo, is zelfs reflecterend
Onderarm zit in het gips, kan wel rijden maar ben dan niet verzekerdquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen ook naar de MaartenMemorial?
Dat wordt erg lastig, erin komen met het dakje open is geen probleem, met het dakje dicht is het voor mij al vrij lastig en ik ben maar 1m79. Met genoeg lenigheid moet het met 1m98 ook wel lukken, ik weet alleen niet of je iets ziet, ik denk dat je met jou lengte tegen de raamstijl aan het kijken bent en met je hoofd tegen het dak komt. Als ik een helm op heb raakt deze net niet het dakje. Je kan het beste een keer gaan passen, als je in de buurt woont kan dat ook wel in de mijne als je wil.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef Volvoman het volgende:
Hoelang ben je eigenlijk als ik vragen mag? Ik lees vaak dat het een hele moeite is om in te stappen, maar als je eenmaal zit dan zit je goed. Zou ik er met mijn 1.98 ook in kunnen komen?
Is de Opel Speedster dan geen optie? Er zit wel een opel logootje op, maar de auto werd door Lotus gebouwd en biedt vziw wat meer ruimte aan de wat langer dan gemiddelde bestuurder. Auto is wel wat zwaarder en heeft een andere motor (en volgens mij ook meer luxe, tegenover de Lotus die juist met opzet kaal/licht is gehouden).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef Volvoman het volgende:
Dat had ik zelf ook al in gedachten. Ik vind het hele leuke auto's. Maar als ik er niet normaal in kan zitten word het niks. Ik ben nog maar erg jong. Eerst mijn opleiding afmaken en dan veel werken om een mooie sportwagen te kopen.
Met 190 heb ik weinig moeite om erin te komen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef Volvoman het volgende:
Hoelang ben je eigenlijk als ik vragen mag? Ik lees vaak dat het een hele moeite is om in te stappen, maar als je eenmaal zit dan zit je goed. Zou ik er met mijn 1.98 ook in kunnen komen?
Verwacht geen overbodige luxe bij de Speedster! Gisteren nog een hele dag met een Speedster op pad geweest en echt alle lof voor die auto. Prestaties zijn prima en het ontwerp is ook erg mooi, maar hij is net zo Spartaans als de Elise ivm. gewichtsbesparingenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is de Opel Speedster dan geen optie? Er zit wel een opel logootje op, maar de auto werd door Lotus gebouwd en biedt vziw wat meer ruimte aan de wat langer dan gemiddelde bestuurder. Auto is wel wat zwaarder en heeft een andere motor (en volgens mij ook meer luxe, tegenover de Lotus die juist met opzet kaal/licht is gehouden).
Je moet natuurlijk wel van het wat hoekiger design houden en het niet erg vinden dat mensen lopen te miepen dat je in een nep-lotus rijdt
De achterspoiler is gewoon de spoiler die standaard op een Speedster Turbo zit (dit is dan wel een 2.2 maar verder verschillen ze amper qua uiterlijk). Hij lijkt inderdaad flink op een Exige maar voor de helft van het geld gaat hij harder dan de Exige en heeft hij ook flink wat meer PK (ergens tussen de 250-300 PK, exacte aantal weet ik niet) dus bij slechts een wannabe blijft het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
Daar vind ik hem nou niet echt mooi op. Vooral de achterspoiler doet me denken aan iets van AC Schnitzer en de luchthapper is behoorlijk Exige-wannabee. Overigens lijkt de gedeelte rondom de luchthapper ook linea recta van een Exige af te komen. Wat ik wel mooi vind is de voorkant en de kleurencombinatie van velgen en lak.
Hoe kom je eigelijk aan de kenteken-sticker als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef Mex_ het volgende:
HeheAls je er recht voor staat is het nog best te lezen hoor
Het is zelfs een reflecterende sticker
![]()
In Belgie zijn ze leverbaar..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:55 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Hoe kom je eigelijk aan de kenteken-sticker als ik vragen mag.
Ik wil er op de MR2 ook 1, want nu zit het kenteken recht voor de radiateur...
Speedster heeft 146 pk, de turbo 200? Of hebben jij een getunede gereden? Mag ik vragen hoe hij getuned is?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
De achterspoiler is gewoon de spoiler die standaard op een Speedster Turbo zit (dit is dan wel een 2.2 maar verder verschillen ze amper qua uiterlijk). Hij lijkt inderdaad flink op een Exige maar voor de helft van het geld gaat hij harder dan de Exige en heeft hij ook flink wat meer PK (ergens tussen de 250-300 PK, exacte aantal weet ik niet) dus bij slechts een wannabe blijft het niet![]()
Is de Speedster van stevenflappyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:18 schreef DoimeN het volgende::
[..]
Speedster heeft 146 pk, de turbo 200? Of hebben jij een getunede gereden? Mag ik vragen hoe hij getuned is?![]()
die problemen komen vanzelf gewoon lang genoeg mee rond rijdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Mex_ het volgende:
Mijn stickertje is nog wat kleiner dan de belgische, tot op heden nog geen problemen mee gehad *klopklop* als je intresse hebt moet je maar even pm'n. Kosten waren volgens mij 35¤.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is de Speedster van stevenflappy
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=3069
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |