Volgens mij zit er in dit type een Rover K-serie motor, daar zit geen Vtec op??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Snap ik (wat klinkt dat trouwens weinig ... maar in combinatie met het lage gewicht ... ik weet het : feestje).
Wat ik bedoelde is dat een chippie relatief de meeste vermogenswinst geeft voor je centen(in combinatie met de uitlaat en inlaat ... nokkenasje is weer zo duur en weet niet of je er een vtec (vvti) system in heb zitten)
Kat eronderuit slopenchippie, cold-air intake, goeie 4:2 uitlaat ... doet al veel
nopequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in dit type een Rover K-serie motor, daar zit geen Vtec op??
MORE POWERquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef PeuRac het volgende:ze hebben nog 143pk uit die K-serie kunnen halen volgens mij en zijn toen in 2004 pas voor de Toyota motor gegaan. De emissies en haalbare vermogen waren niet voldoende meer om door te produceren, plus dat meer vermogen gewenst was.
Rover/MG's met turbo's?? Alleen in de 220 GTI, dat was een 2.0 turbo, maar volgens mij was die van vóór de K-seriequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:47 schreef Neluhz het volgende:
k-serie is er toch ook met turbo?
past vast wel in die elise
http://www.tridentgarages.co.uk/r75_18t.html#Powerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rover/MG's met turbo's?? Alleen in de 220 GTI, dat was een 2.0 turbo, maar volgens mij was die van vóór de K-serie
die kende ik nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:17 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
http://www.tridentgarages.co.uk/r75_18t.html#Power
Jaja, en waar betaal je dat vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Iets heel anders.![]()
![]()
Smart Roadsterrij eigenlijk alleen woon-werkverkeer en dan vond ik dat wel een aardige optie.
![]()
Lees je eens in voor je blaat.quote:
Daar rijden er ook zoveel van rond, volgens mij had ik de 220 turbo al genoemd, die 620ti en 75ti kende ik niet. VVC is varialbele in/uitlaat nokkenas verstelling? Of een systeem ala Vtec? Als het t eerste, dan mag ik inderdaad wel hopen dat zoiets erop zit, als het een Vtec variant is, dan leveren de blokken weinig vermogen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lees je eens in voor je blaat.
Rover 620ti, R75 1.8ti, R220 turbo coupe (tomcat) en er zijn wel meer. Rover(/Powertrain) heeft daarnaast ook de VVC techniek gebruikt op de K-series blokken, waaronder een die in een Elise (de 111 meen ik) hangt.
De R220 TC is juist degene die het minst in Nederland rondrijdtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar rijden er ook zoveel van rond, volgens mij had ik de 220 turbo al genoemd, die 620ti en 75ti kende ik niet. VVC is varialbele in/uitlaat nokkenas verstelling? Of een systeem ala Vtec? Als het t eerste, dan mag ik inderdaad wel hopen dat zoiets erop zit, als het een Vtec variant is, dan leveren de blokken weinig vermogen.
4 punts gordels zijn al in bestellingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef BaraCuda het volgende:
Voor het circuit gebruik kan ik 4 of 5 punts gordels aanraden...
Toen we op spa waren met 2 van deze elises had 1 daarvan geen 5 punts gordels.
Dan word je met die G krachten echt door heel de auto gesmeten![]()
Om misselijk van te worden![]()
Je kan je bestaande gordel dan ook nog gewoon gebruiken geloof ik![]()
Maak er maar weer een mooi verhaaltje van, ik ga niet iemand anders zijn topic vergallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |