Komt dat door de dunne huid op je buik oid?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb de vraag enigszins ge-update
Heet gaat er dus om het enigszins rare uiterlijk van een wasbord tov gewone spieren
Het schijnt dat er erg veel gipsvluchten zijn dit jaar, pas maar op!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef PhysicsRules het volgende:
* PhysicsRules gaat volgende week trouwens lekker skieën
Is je wasbordje geblesseerd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef Mark_V het volgende:
In verband met mijn nieuwste blessure
Hoe ontstaat een wasbordje?
dus anatomisch..... het antwoord: "veel trainen" is niet goed....
dat zeg ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:31 schreef SaskiaR het volgende:
doordat je schuine en rechte buikspieren gekruisd over elkaar liggen en je dus bobbels krijgt waar ze kruisen (en dus deukjes waar ze niet kruisen)?
Beterschap!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef Mark_V het volgende:
Saskia en PR zitten in de buurt.... er is echter maar 1 spier, de rectus abdominis
En @B.ertha, die is bij mij dus geblesseerd ja![]()
hoe ik het voor elkaar krijg is een wonder, het is een van de minst blessuregevoelige spieren in het lichaam, maar ja, ik ben nogal een iel mannetje
Dit issem. Je hebt een sixpack omdat het ten eerste 2 spieren zijn, aan beide kanten van de navel. Deze worden gescheiden door de linea alba. Er lopen 3 pezen over de breedte heen, waardoor het (3x2) sixpack ontstaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
waar de pezen van andere spieren over die ene heen gaan?
Het kan primaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
Helaas werkt dat bij vrouwen niet, dus geen sixpack voor mij (en ik train nog wel zo hard)...
Wie is de regisseur van 300?
(goeie film, gister gratis gezien!)![]()
Zack Snyder, toevallig over gehad met mijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
Helaas werkt dat bij vrouwen niet, dus geen sixpack voor mij (en ik train nog wel zo hard)...
Wie is de regisseur van 300?
(goeie film, gister gratis gezien!)![]()
Noem dat maar prima, heb je wel eens bodybuilders gezien nadat ze gestopt zijn en niet fatsoenlijk hebben afgetraind?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het kan prima
[afbeelding]
Voor zover dit nog in de categorie "vrouw" valt.....
Maar vrouwen moeten ook helemaal geen sixpack hebben maar gewoon een mooie platte strakke buik![]()
Mooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef SaskiaR het volgende:
allerlei vormen van sit-ups enzo... en natuurlijk minder snoepen en meer hardlopen, anders die je er nog niks van. Maar de moeite wordt beloond, want ik zie het verschil
Zie ook mijn opmerking "voor zover dit nog in de categorie vrouw valt". Dit is dus absoluut niet normaal en zou je niet moeten willen. Een man met een identieke hoeveelheid spieren is al even smerig trouwens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noem dat maar prima, heb je wel eens bodybuilders gezien nadat ze gestopt zijn en niet fatsoenlijk hebben afgetraind?![]()
En stel je dat eens voor bij een vrouw......![]()
Of in de lappenmand zitten dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zie ook mijn opmerking "voor zover dit nog in de categorie vrouw valt". Dit is dus absoluut niet normaal en zou je niet moeten willen. Een man met een identieke hoeveelheid spieren is al even smerig trouwens.
Een beetje gespierd is prima, maar als je geen normale kleren meer kan dragen doe je toch iets fout...
Sowieso.... bodybuildingen zelfs heftig fitnessen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |