Ja hij is dood. Een jaar of 2 geleden als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Is die eigenlijk wel dood? vraag ik me nu af...... Zo goed als dood, telt dat ook?
Spiderman?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt..dat is niet zeer recentelijk
Het is echt binnen de afgelopen week gebeurt.
Daarbij....superhelden bestaan meestal niet echt
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Captain America?
Nee..de serie gaat door als ik het zo even snel lees. Maar de beste man is op de trappen van de rechtzaal neergeknald door snipers...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar hoezo dood? Stopt de tekenfilm/comicbook serie ofzo?
Ja, Nokia is goed....Kwam net nog 2 andere plaatsen tegen, maar Nokia dus ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
eeeh...Nokia?
Ach ja..die was vorige week overleden geloof ik. Dat kun je een held noemen jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:44 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had het even opgezocht (die vraag van Nem) en ik dacht dat je de uitvinder van de afstandsbediening bedoelde, Robert Adler.![]()
Temperatuur is goed. Luchtdruk speelt vrijwel geen rol.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Luchtdruk en temperatuur?
obstakels in de open lucht?quote:
Luchtvochtigheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
obstakels in de open lucht?
zendmast?![]()
luchtweerstand: eigenlijk ook niet. Alhoewel wind de geluidssnelheid ten opzichte van de grond kan beinvloeden.
Maar ik zoek nog 1 belangrijke factor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |