Ik woon in vlaardingen en daar goot het net precies toen ik met de hond uitging.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar woon jij in hemelsnaam? Is het daar nu moessontijd?
Japio-land!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik woon in vlaardingen en daar goot het net precies toen ik met de hond uitging.![]()
Zoals ???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:46 schreef mootie het volgende:
Was ook zoooo typerend dat Amanda gisteravond nog heel stoer nog wat dingen naar Gaby kwam schreeuwen, walgelijk!
"I hope so, I hope so"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:08 schreef blomst het volgende:
Zij denkt ws: hoe komt het dat huub die hoer galant behandeld, en brian mij niet.[afbeelding]
Jullie zijn zeker wel trots!quote:
Watvoor dingen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:46 schreef mootie het volgende:
Was ook zoooo typerend dat Amanda gisteravond nog heel stoer nog wat dingen naar Gaby kwam schreeuwen, walgelijk!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
zoals:: IK KAN TENMINSTE ZELF KIEZEN MET WIE IK HET DOE! (en dan snel de woonkamer uitlopen)
zoals:: IK KAN TENMINSTE ZELF KIEZEN MET WIE IK HET DOE! (en dan snel de woonkamer uitlopen)
Neuh ik ben absoluut niet trots, ik zou haast uit deze regio gaan verhuizen, maar ja. Die lijp is gelukkig niet de enige die hier in de omgeving woont, kijk naar mij ik ben heel lief, aardig, schattig, bescheiden enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker wel trots!![]()
Tsja, ik heb het een stuk makkelijker, als Brabo van origine (Syl) en als huidige Tukker (Huub).
Goeie afkomst verloochent zich niet.![]()
Volgens mij denkt Japio dat ook van zichzelf hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ik ben absoluut niet trots, ik zou haast uit deze regio gaan verhuizen, maar ja. Die lijp is gelukkig niet de enige die hier in de omgeving woont, kijk naar mij ik ben heel lief, aardig, schattig, bescheiden enzo.![]()
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu, jij hebt overal een weerwoord op! Dan wordt het toch maar verhuizen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Japio dat ook van zichzelf hoor...![]()
Ja en ze was heel trots opzichzelf en vertelde lachend tegenBrian en natasi dat ze zo'n goede opmerking had geplaatst.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Ach, dat was wel nadat Huub na advies van Gaby naar haar was toegelopen en haar toevoegde dat ze dom was dat ze zich niet liet betalen om te neuken. En Gaby had dat weer van een niet nader te noemen internet-forum.quote:
Kom maar lekker hier op an. Word je helemaal Hubig van.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu, jij hebt overal een weerwoord op! Dan wordt het toch maar verhuizen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |