niet interessant genoeg, moet een ex-hoer en een exhibitionist zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Ionesco het volgende:
ik vind Eric wel echt het stereotype homo![]()
Wanneer komt er nou zo een programma met een homo die zich normaaal gedraagt.![]()
Buffert ook bij mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:25 schreef itsme het volgende:
[..]
had ik ook bij de msn stream, nu de gewone talpa stream gekopieerd en die doet het prima
precies...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet interessant genoeg, moet een ex-hoer en een exhibitionist zijn![]()
Goeiemorgen deze morgenquote:
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:
gezellig hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen deze morgen, ik seg, ik hou d'r van
![]()
Kijk, daar hebben we beequeen, voor je het weet ben je gabyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen deze morgen, ik seg, ik hou d'r van
![]()
nouquote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef Pleione het volgende:
gaby ziet er wel schattig uit eigenlijk, lief koppie
bewijs geleverd het is niet beequeenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we beequeen, voor je het weet ben je gaby![]()
Haha tuurlijk niet enne s6 met de hond ben net al door de stromende regen geweest met hem .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:37 schreef beequeen het volgende:
ff de hond uilaten, tot straks, en nee, ik ben niet Gaby![]()
Ik was ook alweer aan het denkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
Nou oke dan wie missen we dan ????
_gaby_quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
Nou oke dan wie missen we dan ????
Waar woon jij in hemelsnaam? Is het daar nu moessontijd?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha tuurlijk niet enne s6 met de hond ben net al door de stromende regen geweest met hem .![]()
![]()
ze zei dat ze niet in het DGK forum poste (op eentje na maar dat zei ze niet)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |