Is daar ook een fillumpie van??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huupie heeft haar gisteren meesterlijk bespeeld na de stemming, hij deed alsof hij diep en oprecht geraakt was door haar woorden bij de stemming. En dat kwam keihard aan bij Amanda.
Huub's act was echt Oscar-waardig!
Amanda meteen: KOFFIE !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:16 schreef Dogga het volgende:
Officiele waarschuwingen vervallen
aardig gekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Ionesco het volgende:
Huub nu al aan bier, of zie ik dat verkeerd?
Belachelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Kinga het volgende:
huh, waarschuwingen komen te vervallen?
Dat snap ik dan ook echt niet van hemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Kinga het volgende:
omg, huub begint de dag met een biertje...ik heb me ontbijt nog niet eens op
schijnt goed te zijn tegen een katerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Ionesco het volgende:
Da's geen bier, dat is Grolsch!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef Ionesco het volgende:
Had ze Huub erin moeten houden, SHE is best vergevingsgezind volgens mij, had ze zich heus nog wel bij hen aan kunnen sluiten. Maar zij koos er zelf voor om Brian en Natasia hun doorzichtige manipulaties blindelings te volgen. Nu de consequenties dragen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Dogga het volgende:
[..]
misschien.
ook omdat huub er bespeeld en zegt dat hij verdrietig is en shit..
Huub gebruikt de brain methode op der..plus ja..huub heeft geneukt en zei had graag gehad dat het met haar was volgens mij
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's geen bier, dat is Grolsch!
Uiterst voedzaam en vol natuurlijke bestanddelen.
YES!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:21 schreef Biancavia het volgende:
Huub gaat zijn bier toch maar niet opdrinken.
Volgens mij sinds gisteravond na Eric's betoog tijdens de stemronde al niet meer...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:19 schreef Spoko het volgende:
het lijkt wel of natasia het allemaal niet meer zo ziet zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |