haha ja lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef Haroula het volgende:
iemand koffie???
Heeft ze nou echt niet door dat ze met SHE sterker zou staan? Vier tegen drie, maar dan 'de goeien' in de meerderheid?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef henkmobiel het volgende:
Amanda heeft door dat ze verkeerde keuzes heeft gemaakt. Maar als zij nu voor HES kiest zal ze doodsbenauwd zijn voor de reakties van Brian (en terecht).
Je leest de angst regelmatig van haar gezicht af.
Nietsquote:
sorry beter dan een neukende rat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef Katewalker het volgende:
Ik wilde geen neukende Huub zien...en zag het nu toch...![]()
Ja.. een echte vriend doet zoietsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef Ionesco het volgende:
whaha, die eric die binnen komt lopen als ze bezig zijn :p
De regels zijn daar al op aangepast. Dus het is nu niet zo dat het nu gewoon mag, alleen heeft ze nu geen waarschuwing staan, maar ze zou verwijderd kunnen worden.quote:
die meid is zo dom als een varken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:07 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Heeft ze nou echt niet door dat ze met SHE sterker zou staan? Vier tegen drie, maar dan 'de goeien' in de meerderheid?
Brian heeft dr echt goed in de tang heze is zoooo bang om zonder seks en aandacht te zitten (de enige reden dat ze dgk in mocht imho).
meestal is het zo laat dan zie ik het nauwelijksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef itsme het volgende:
[..]
haha ja lekker
Zitten we hier met zijn allen een neukpartijtje te kijken in de ochtend.
dienenebart er niet?![]()
Ik zie zatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef it_was_me het volgende:
Oke ik kijk nu naar de streams en zie wazige donkere beelden, zoals in dat reclameblok over "hier". Weet je wel als er gezegd wordt dat dgk meer stroom verbruikt omdat wij de beelden willen zien.
Waarom is het nu dan wel donker op de streams?![]()
Behalve de streams die buiten l;aten zien
Heb jij even mazzelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:08 schreef Haroula het volgende:
[..]
meestal is het zo laat dan zie ik het nauwelijks![]()
Eric is goed bezig!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:10 schreef My_ het volgende:
Hahaha, Huub en Gaby gaan niet verder, want Eric blijft er maar bij staan...
Amanda zit tussen wat je noemt 'a rock and a hard place'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef henkmobiel het volgende:
Amanda heeft door dat ze verkeerde keuzes heeft gemaakt. Maar als zij nu voor HES kiest zal ze doodsbenauwd zijn voor de reakties van Brian (en terecht).
Je leest de angst regelmatig van haar gezicht af.
Ik had net het nieuwe scherm op de comp en toen kreeg ik weer licht.quote:
schattig he?quote:
Welnee, ze hebben lolquote:
quote:
quote:
hmmmmquote:
Eh...... Nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Vertel eens. Hoe zou jij het doen!![]()
Met tig camara's op je gericht!
brrrrrr..... dat is toch een anti-climax als hij ineens achter je staat??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:19 schreef FSR het volgende:
Japio vind het gewoon geil om ook eens een naakte dame en heer te zien......
Jamaar, jamaar....... dan hebben wij niets te kijken en te schrijven. Dan is er geen dgk.quote:
kan ie dadelijk ook aan zijn ruksessie beginnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:19 schreef FSR het volgende:
Ik kan Jaap niet eens ongelijk geven om hen te storen. Huub loopt Jaap ook de hele tijd te jennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:19 schreef FSR het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef john6 het volgende:
[..]
kan ie dadelijk ook aan zijn ruksessie beginnen
Zullen we hem een krik sturen zodat hij zijn buik op kan krikken en zijn snikkel eventueel kan vinden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef john6 het volgende:
[..]
kan ie dadelijk ook aan zijn ruksessie beginnen
Jamaaar Jamaar, ik vind het ook wel leuk dat Huubbie zo lekker bezig is, maar je vroeg wat ik zou doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar....... dan hebben wij niets te kijken en te schrijven. Dan is er geen dgk.
Dan moeten wij gaan leven enzo.
Nou ik vind ook wel dat ze erg lang blijft... een hoer blijft een paar uurtjes, geen hele nacht. Dan zou Brian dus ook een van zijn neukertjes (die hij ongetwijfeld heeft in de buitenwereld) een nacht langs kunnen laten komen. Daarbij kende Huub haar al dus is het bijna als een vriendin uitnodigen, maar dan zonder de cp's.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:17 schreef FSR het volgende:
Ik snap niet waarom Palma maar blijft zeggen dan gaat ze mar nar huis
Het is Huubs Gast.. die kan je niet zomaar ff sommeren naar huis te gaan
Ja maar als ze ze nu even alleen laat dan zijn ze zo klaar..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef Katewalker het volgende:
getver, die smerige Jaap erbij in die douche.....![]()
Dat Palma wil dat Gaby opzout begrijp ik wel....het is leuk geweest..maar Jaap moet oprotten..smerig mannetje![]()
Cute.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |