noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzittenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:50 schreef freud het volgende:
Zo. Op deze laatste vrijdag van de week open ik ....
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:04 schreef Chanty het volgende:
ONZ
mogguh trouwens, van mij hebben jullie de komende twee daagjes geen last
*zucht*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:05 schreef Gose het volgende:
noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzitten
Pak er eens een gemiddelde kalender bij en kijk eens hoe de week daar verloopt.. Meestal eindigd de week op zaterdagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:05 schreef Gose het volgende:
[..]
noem mij eens een week die niet op vrijdag eindigt? of een week waar meer vrijdag inzitten
Vergeet het maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:33 schreef Yoni het volgende:
Ik zie dat PdeHoog eindelijk een nieuw slachtoffer gevonden heeft![]()
Tof, kan ik vanavond weer lekker door etteren met jouw account via mijn laptop..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Mauro het volgende:
Even markeren voor in mijn AT lijst.
Hoe ist met de bui? Nog steeds vrolijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef Mauro het volgende:
Even markeren voor in mijn AT lijst.
Feliquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
Hier ook, ik ben van het andere huis verlostWat kunnen notarissen toch lullen trouwens
![]()
Ik ookquote:
Je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof, kan ik vanavond weer lekker door etteren met jouw account via mijn laptop..![]()
En ik vind het erg tof dat je me aanbid Mauro![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe ist met de bui? Nog steeds vrolijk?
Hier ook, ik ben van het andere huis verlostWat kunnen notarissen toch lullen trouwens
![]()
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je wilt me niet.. echt niet. Ik hoest!
En ik heb nog steeds mijn eigen P![]()
Ik doe ook niet aan vitamientjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Aan de vitamientjes jij, anders zit je er zo andershalve week aan vast![]()
Zeg doe es een beetje fatsoenlijk..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan vitamientjesHet gaat nog steeds goed
*kuch* *rochel* *hoest* *proest*
Ik hield m'n hand voor mijn mondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg doe es een beetje fatsoenlijk..![]()
Beetje de SC onderrochelen![]()
Sorry prupke, Fok! vindt mijn sig te lang als jij er in staatquote:
Dat komt omdat je de volledige links in je sig mikt..... dan kom je boven de 250 lettertjes uit..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef WurM het volgende:
Zo, ik ben niet brakIk zal de OP niet af gaan zeiken om taalfoutjes, want de OP is al schokkend genoeg.
Verder nog een mededeling:
[..]
Sorry prupke, Fok! vindt mijn sig te lang als jij er in staatJe komt uiteraard wel in mn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |