Lijkt me niet dat iemand hier in de betonnen bak wil gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij gaan ook de stad in. 2 kaartjes heb ik al vergeven, maar nog 2 over. Ik kan ze evt bij de ArenA afgeven IF needed en mits 30 min voor de wedstrijd.
Tussen de opa's en schreeuwende kids van 5quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand hier in de betonnen bak wil gaan kijken![]()
Wat zijn dit voor trieste grappen?quote:10/3/2007 - Trainingen Ajax rest van de maand in ArenA
(Gepost door P.)
BRON: AFCA supportersclub
Het is inmiddels oud nieuws, maar het blijft het vermelden waard. Er is door de technische staf besloten dat de trainingen in de maand maart allemaal in de ArenA plaats zullen vinden.
Ajax Netwerk
Op de sites van de AFCA supportersclub en Vak 410 wordt afstand genomen van deze beslissing. Kritiekpunten zijn dat de beslissing zonder nadere motivering naar buiten is gebracht en dat deze beslissing verhouding tussen club (met name technische staf en spelers) en supporters niet echt ten goede komt. De AFCA supportersclub heeft verbeteringen in die verhouding tot een van de speerpunten van hun beleid gemaakt en is op zijn zachtst gezegd niet blij met dit supportersonvriendelijke besluit.
Wat ongelofelijk triest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor trieste grappen?
Volgens mij toch ook?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Stadion is toch gewoon toegankelijk?
Lijkt me ook jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef PizzaSalami het volgende:
Stadion is toch gewoon toegankelijk?
Nou wat is het probleem dan. Of je nu langs het traningsveld staat of op de 1e ring kan zitten kijken, hoe vaak gaan mensen ook bij een training kijkenquote:
Ach, voor jou kan er vast wel wat geregeld wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:57 schreef denthemen het volgende:
je moet gewoon een praatje kunnen maken met de spelers, spelers hebben er ook nooit moeite mee, wij zorgen ten slotte voor hun geld!!
Inderdaad het gros van de mensen hier is uberhaupt nog nooit bij een training geweest...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem dan. Of je nu langs het traningsveld staat of op de 1e ring kan zitten kijken, hoe vaak gaan mensen ook bij een training kijken? Gelijk dat gezeur bestuur dit bestuur dat.
Het moedigt zo ook niet aan hé...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad het gros van de mensen hier is uberhaupt nog nooit bij een training geweest...
Waar is dat anti Jaakke geroep trouwens gebleven sinds pakweg mei vorig jaar?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Messenga het volgende:
Ban Jaakke.
Als ik met Ed wil afspreken doe ik dat hoe dan ook niet daarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, voor jou kan er vast wel wat geregeld worden. Als ten Cate het zo wil en de spelers zich er misschien beter bij voelen vind ik het best. Die een keer per maand dat ik de training zie, ach.
Als het maar geen koude kermis wordt daar in Tukkerland.quote:Op zondag 11 maart 2007 09:23 schreef Silenus het volgende:
Op naar Enschede, JODUHHH!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |