LOL....Usenet is your friend...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:23 schreef Jasza het volgende:
In het echt doet ze wat anders
Nou ik was benieuwd wat ze deed hehe
We zijn ado nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
Misschien iemand die hem kan mailen om te vragen of ie echt Ajax fan is?
Misschien kan ie chearleaders regelen voor in de rust
Als ze op de tribune komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus je wilt geen lekkere vrouwkes in de rust zien?![]()
Als jij in Amerika komt koop je toch ook geen muts van een Amerikaans honkbalteam ofzo en zet je die op je kop in een uitzending?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is gewoon een keer in Amsterdam geweest joh
Moet je veel geld betalenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef stefmans het volgende:
Pocognoli is een goede keus ja. Als ze slim zijn toch Defour halen![]()
Ik heb deze petquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij in Amerika komt koop je toch ook geen muts van een Amerikaans honkbalteam ofzo en zet je die op je kop in een uitzending?
Kan er niks van inderdaad. Daarom zaten Ajax, Feyenoord en co er ook achteraanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:40 schreef De_Ananas het volgende:
Defour
Das weer zo'n omhooggevallen speler
Hoeveel mensen in Nederland alleen al lopen er rond met petje of andere kleding van bijv. de NY yankees.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als jij in Amerika komt koop je toch ook geen muts van een Amerikaans honkbalteam ofzo en zet je die op je kop in een uitzending?
Omdat dat ''hip'' is/was maar ik zie niet zomaar iemand met een Ajax muts in Amerika rondlopen. Misschien vond ie hem mooi ofzo maar misschien is ie fan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Nederland alleen al lopen er rond met petje of andere kleding van bijv. de NY yankees.....
Iedereen blij toch? De arrogante hautaine neuzen in die pauper hoofdstad, de boerse lampen in het troosteloze dorp Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik zeker ook. Ze mogen dan al jaren beter zijn dan Ajax, die gasten moeten elke dag weer naar huis in fucking troosteloos Eindhoven.
Ik zit lekker in Amsterdam, kampioen of niet...
Ach, dat valt altijd wel mee bij Standard. Die verkopen zelfs de topscorer van de competitie voor een fooi aan de grootste concurrent...quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:49 schreef Radegast het volgende:
Ach, dat valt altijd wel mee bij Standard. Die verkopen zelfs de topscorer van de competitie voor een fooi aan de grootste concurrent...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |