Klopt, maar we zouden pas mogen klagen als we wél gewoon van NEC, Vitesse, Excelsior en Heerenveen zouden hebben gewonnen, want we verneuken het toch echt allemaal zelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Behalve als ene Wegereef natuurlijk ook andere wedstrijden van concurrenten van PSV gaat beinvloeden....
Complotten. Gewoon zelf winnen, maar ik heb echt schijtgenoeg van al die boeren.
Klagen over de wedstrijd zelf mag, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Dus als we volgende week zondag weer genaaid worden door de scheids mogen we niet klagen? Ik zal het onthouden.
Klopt, maar het gaat mij meer om de eer. Nu hebben we al jaren niet gewonnen in eindhoven. Dat had niet het geval mogen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klagen over de wedstrijd zelf mag, natuurlijk.
Maar niet zeiken dat we dáárdoor de landstitel mislopen, want het overkomt de concurrentie ook.
Is ook wel zo, maar de landstitel is voor mij vele malen belangrijker dan die wedstrijd in Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat mij meer om de eer. Nu hebben we al jaren niet gewonnen in eindhoven. Dat had niet het geval mogen zijn.
Het wordt idd wel eens tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat mij meer om de eer. Nu hebben we al jaren niet gewonnen in eindhoven. Dat had niet het geval mogen zijn.
Daar moet je boven staan MONTANA.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of ik eigenlijk wel naar PSV-uit wil? Ze lachen je daar sowieso wel uit, ook al win je daar. Als het verschil wat kleiner was geweest, zou ik wel gaan, maar nu twijfel ik.
Vooral dat zielige aftellen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan MONTANA.
Wat er ook gebeurt, ik zal me altijd wel verheven blijven voelen tegenover die treurige figuren in Eindhoven.
Hun clublogo, hun supporters, hun speelstijl, hun apres-skimixjes voor de wedstrijd... Nee, eigenlijk is wel zo ongeveer alles fout aan PSV.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, Jaaaaaaaaaaajeeeeeeeeeejoepiedepoepiequote:
Achja ze zijn toch al kampioen, dus weinig te vertellen daar héquote:
quote:Leonardo diep geroerd
Uitgegeven: 9 maart 2007 13:56
Laatst gewijzigd: 9 maart 2007 13:57
AMSTERDAM - Met een heuse sambaband en zesduizend gelukskaarten vierden de spelers en technische staf van Ajax vrijdag de 24e verjaardag van Leonardo. De Braziliaan, die afgelopen zondag een kruisband scheurde, wist niet wat hij meemaakte toen hij even in de ArenA verscheen.
Een sambaband speelde de Portugese versie van: "Happy birthday to you." Nauwelijks bijgekomen van de verbazing mocht hij ook nog eens zesduizend steunbetuigingen van supporters in ontvangst nemen. "Hij hield het bijna niet droog", bevestigde trainer Henk ten Cate van Ajax.
Leonardo beraadt zich op dit moment over de plaats waar hij zich aan de gekwetste knie laat opereren. Hij is naar verwachting zes tot negen maanden uitgeschakeld.
Laat ze voor de grap maar weer eens een keer gaan voetballenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom je bij het stadion, blijkt het een grap, die wedstrijd.
Inderdaad, goede rechtbuitens zatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef stefmans het volgende:
Het is wel zielig voor hem, maar ik mis hem niet.![]()
Ja want die kakkerlak speelt de pannen van het dak wil je zeggen?quote:
Echt slecht heeft hij het ook niet gedaan volgens mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want die kakkerlak speelt de pannen van het dak wil je zeggen?![]()
![]()
Allemaal van de vrachtwagen gevallenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Ik heb sowieso al tering lang het vermoeden dat psv scheidsrechters omkoopt, als je ziet watvoor beslissingen ze echt mee krijgen vaak.
Heeft phillips teveel tv's?
zoveel zelfs dat ze in de Arena hangenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Ik heb sowieso al tering lang het vermoeden dat psv scheidsrechters omkoopt, als je ziet watvoor beslissingen ze echt mee krijgen vaak.
Heeft phillips teveel tv's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |