geldige reden om te moordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
Stop met ademen om de aarde te redden
Broeikasprobleem ook weer opgelost
Ow, ok. Dacht dat je voorlopig aan 1 coureur genoeg zou hebben, en na een paar races misschien meer geld zou hebben om er nog een te kopen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:42 schreef staticdata het volgende:
trouwens bugworks, volgens mij moet je een compleet team hebben om mee te doen en jij mist 1 coureur voor de f1 competitie
ik verwijs u weer naar het BoF forumquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat is het wachtwoord van dat F1 subleageus
Het wachtwoord is: ABNquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:24 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat is het wachtwoord van dat F1 subleageus
Het is nu zeker; ik heb geen conditiequote:
Had je het gelijk in de gaten waar het aan lag of was je je stomverbaasd toen de pc's niks meer deden als je ze aanzetten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:53 schreef ursel het volgende:
Tis niet zo'n goed idee om een kabel door te knippen waar achteraf gezien je computers de spanning vandaan halen..
Blijft altijd lastig gokken hoe het electra netwerk hier in huis loopt en waar de toevoer vandaan komt..
Dit hele huis is een gekkenhuis qua electra en weinig touwen aan vast te knopen. Laat staan een tosti ijzer..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Had je het gelijk in de gaten waar het aan lag of was je je stomverbaasd toen de pc's niks meer deden als je ze aanzetten?
![]()
Iedereen is welkom was net nog eentje groter ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef ursel het volgende:
Ook de F1 ingevuld heeft..
Volgens mij is bof de grootste subleague op dit moment..
Dan zit jij op de verkeerde serverquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef Godlike02 het volgende:
Hele dag al een bof server zonder boffers gelook ik
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
Je zat er niet toen ik het tikte wijsneus
Ik zet nu net me pc aan, dus over een paar minuten ben ik ook op de server te vinden. Ff kijken of ik tot 55.500 Gs kan komen, vast welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef Godlike02 het volgende:
Hele dag al een bof server zonder boffers gelook ik
Ik kan waarschijnlijk de komende uren niet meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik zet nu net me pc aan, dus over een paar minuten ben ik ook op de server te vinden. Ff kijken of ik tot 55.500 Gs kan komen, vast wel.
Een vrouwelijk iemand 'helpen' is best leuk hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk de komende uren niet meer
Eerst iemand helpen en helaas niet met bf2
Global 54,920quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ik zet nu net me pc aan, dus over een paar minuten ben ik ook op de server te vinden. Ff kijken of ik tot 55.500 Gs kan komen, vast wel.
Hockeyfeestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef 3lmo het volgende:
Maargoed, ben zo AFK, hockeyfeest: geile wijven en veel bier!![]()
Dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:14 schreef FJD het volgende:
Nog een hockeyer?We zijn geinfiltreerd, wij stoere mannen worden van binnenuit kapot gemaakt door van die hockeywatjes!
Dus moet er meer gezopen worden!quote:
Als dat mijn score is (was), ik leg de lat niet meer zo hoog als voorheen. Toen we net IO draaide was me doel min. 1000 per dag. Nu is de zin enigsinds ff over en ben ik met 500 al blij.quote:
sms nog gehad?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus moet er meer gezopen worden!
*trekt nog een Ursus open.
Net een sms van JP:quote:
nee dat hamertijd er weer op was op 3FMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Net een sms van JP:
Ik was konijn met paintballen. Vreselijk pijnlijk....
Bedoel je die? Ik heb hier een Roemeens nummer aangezien dat veel geld scheelt
Ik voel een contact advertentie op een gay-site opkomenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef FJD het volgende:
Nee niet ontvangen. Je kunt me beter smsen op 0730783713en ja dat is een prepaid nummer dus binnen twee maanden is dat nutteloos vandaar ook dat ik t post
quote:Op zondag 11 maart 2007 02:39 schreef -chiel- het volgende:
Ik voel een contact advertentie op een gay-site opkomen![]()
*zoekt foto*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |