ja 't klinkt beter dan dat liefdesloze konijntjesgedoe van Brian en Amanda. Tis waarschijnlijk ook allemal beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:21 schreef Black_king het volgende:
Gaby kreunt lief
Absoluut. Hier zit gevoel achter en respect. Dat kun je bij Brian helaas niet terugvinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja 't klinkt beter dan dat liefdesloze konijntjesgedoe van Brian en Amanda. Tis waarschijnlijk ook allemal beter.
Werk ze !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:25 schreef Charmian het volgende:
Maar goed ik ga zo naar m'n werk, tot vanmiddag!
Ach, dan hadden we toch gewoon een nieuwe held gekozen. Japio of zo...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:29 schreef rebellious_angel het volgende:
Een hele goedemorgen ja, ik moet er niet aan denken hoe mijn humeur was geweest als Huub eruit was gegaan.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, dan hadden we toch gewoon een nieuwe held gekozen. Japio of zo...![]()
Bij jaap was het eerder: "Begin de dag met een kroketje, begin de dag met een snack" geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
![]()
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach !![]()
Maar goed ook, want een dagelijks dansje van Jaap zou vast niet goed zijn voor de fundering van de Villa.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij jaap was het eerder: "Begin de dag met een kroketje, begin de dag met een snack" geweest.
Oeffffffffffff, dat is wat ze nomen een 'on-eerbaar voorstel'. Zeker als ik net zit te ontbijtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, dan hadden we toch gewoon een nieuwe held gekozen. Japio of zo...![]()
Sowwie!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:47 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Oeffffffffffff, dat is wat ze nomen een 'on-eerbaar voorstel'. Zeker als ik net zit te ontbijten![]()
Van HiDiho natuurlijk filmpje stemmingsrondequote:Op vrijdag 9 maart 2007 06:52 schreef Spoko het volgende:
moest verdomme werken gisteravond, zijn er filmpjes op youtube van ontslagronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |