En wij zijn Briansquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:13 schreef Dogga het volgende:
[..]
tering je laat me jaap achtig voelen Nu donder ik met liefde op...
GOne*
trust!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, het is nu toch wel erg laat en Huub is weer aardig in de olie dus ik geloof het allemaal wel en ga lekker
Veel plezier nog met de streams vannacht en lees morgen weer bij
Slaap lekker tot kijksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, het is nu toch wel erg laat en Huub is weer aardig in de olie dus ik geloof het allemaal wel en ga lekker
Veel plezier nog met de streams vannacht en lees morgen weer bij
Nou best wel...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jeetje wel een paar probleemgevallen daar bijelkaar in die vila
![]()
Nou ja pratenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric laat een ander nauwelijks uitpraten![]()
Dan moeten ze Brian, Natasia en Amanda uit dat bed rollen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
ik vind dat Huub en Gaby vanacht de masterbedroom moeten opeisen!
Eric is een hoerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moeten ze Brian, Natasia en Amanda uit dat bed rollen?
neeeeeeee, huub vroeg hoe heet het kindje! en dat had ie niet gezegd ;-p Kindje heet Floris btwquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Frans zit vaak op de msn met Gaby en dan moet ie weleens snel weg omdat ie anders ruzie krijgt met zijn vrouw....
Hupert zegt dat ie een heel leuke vrouw heeft en een kind...
Gaby zegt: dat heeft ie helemaal niet gezegd
hij dacht dat huub hem veroordeelde om zijn verleden, maar dat was niet zoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het gaat er om voor de mensen die haar nog gaan leren kennen, in bedrijfsleven bijvoorbeeld. Zelf boeit het haar niet zo, is meer op verzoek van haar werkgever dat masker volgens mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:19 schreef APK het volgende:
Ik snap dat gezeik met dat masker niet.
Mensen die haar kennen hebben haar nu toch allang herkend aan haar stem bv
EN zo terecht, beetje privacy voor het stelletje van vanavond!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn![]()
EN goeie beelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |