Nee jij wilt niet inzien dat Wilders degelijk wel mee te maken heeft. Juist door zijn aanval tegen de Moslims wordt hier wereldnieuws gemaakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee hoor. Maar link eens naar de vorige keren dan, waarin ik zei op te geven.
Maar met jou valt echt niet te discussieren. Je had al lang een ban moeten hebben in dit subforum. Je verpest elk topic waarin je je mengt. Je kunt maar 1 argument herhalen, en dat doe je constant totdat het topic vol is of op slot gedaan wordt. Maar in beide gevallen is het alleen maar een herhalng van zetten geweest vanaf jouw kant.
Wie is Natasia ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:49 schreef Hathor het volgende:
Ik heb het......Meki=Natasia.....dat kan bijna niet anders.![]()
quote:Maar link eens naar de vorige keren dan, waarin ik zei op te geven.
Je zegt vakerquote:
Gouden Kooi, nooit gezien ?quote:
Ga lekker zelf zoeken.quote:
Op welke manier dan ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, als Marokko de botte bijl hanteert dan kunnen wij dat ook wel lijkt me.
Nee hoor, gewoon geen Marokkanen meer naturaliseren zolang ze in het bezit zijn van een Marokkaans paspoort en daar geen afstand van kunnen doen. Moet je eens opletten, het consulaat zal omkomen in aanvragen om de Marokkaanse nationaliteit op te heffen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:01 schreef Meki het volgende:
Op welke manier dan ??
door bepaalde rechten af te nemen ??
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen Marokkanen meer naturaliseren zolang ze in het bezit zijn van een Marokkaans paspoort en daar geen afstand van kunnen doen. Moet je eens opletten, het consulaat zal omkomen in aanvragen om de Marokkaanse nationaliteit op te heffen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:07 schreef Meki het volgende:
en waarom ?? wat zijn de voordelen ??
wat zijn de nadelen ?? dan.
Maar waarom zeuren zij dus niet bij Amerikanen met dubbele nationaliteit ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is volgens mij al vaker voorgekomen dat de dubbele nationaliteit van sommige mensen de minster in haar handelen heeft beperkt, dat vind ik eigenlijk onacceptabel.
Dat zal ongetwijfeld ook gebeuren, maar waarom zou een Amerikaan zich tot Nederlander willen laten naturaliseren?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
Maar waarom zeuren zij dus niet bij Amerikanen met dubbele nationaliteit ??
Waarom zou je minder zijn? Ik zie daar geen reden toe.quote:en ik heb 2 paspoorten ben ik nou minder ?? op welke grondvlak dan
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:19 schreef Musketeer het volgende:
Het is echt aandoenlijk om te zien dat er telkens mensen zijn die even proberen met meki te discussieren, en dan na een uur beginnen tandafdrukken in hun toetsenbord te zetten uit frustratie over zoveel onkunde en domheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |