Beddetijd Gertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat echt zo?
Laten we dan hopen dat het zijn eigen moeder is.
Toch een mooie manier om gratis aan informatie te komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb een beetje het idee, dat Hupie niet gaat sexen vanavond met Gaby! Hij is best wel afstandelijk tegen haar.
Ik hoop nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wanneer gaat Gaby met haar eigen stem praten?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat echt zo?
Laten we dan hopen dat het zijn eigen moeder is.
Uit 'respect' voor A'Del??? Hij heeft toch 'echte' gevoelens voor haar?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
In vergelijking met andere keren loopt de klok nu niet he!
nee menselijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat "de Mama van Brainless" een hartverzakking krijgt......of ben ik dan ook slecht?![]()
Gaby doet dit errug goed!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Gaby, I love you.
Ze waarschuwt hem nu weer dat ze hem willen pakken met zijn agressie aanvallen als hij dronken is.
Oooo, iemand anders zijn Guddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou een soort van incest zijn?![]()
Ze is niet alleen zijn "moeder", ze zijn ook nog eens de twee kindjes van God...
De vorige keer was haar stem nog vervormd door DGKquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wanneer gaat Gaby met haar eigen stem praten?
in de uitzendingen is haar stem wel vervormdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De vorige keer was haar stem nog vervormd door DGK![]()
Brian zou dan sowieso weg gaan hoor, dus dan maakt het niet uit of die 12 uur er dan nog zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en toen kwam het bericht over zijn moeder.
Zullen er vast in de top 20 staan die niet willen gaan of niet kunnen... was maar een idee ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Missy_1974 het volgende:
top 20 posters is eigenlijk niet eerlijk aangezien niet iedereen veel tijd heeft om te kijken/posten
ik ben een groot fan maar kan niet de hele dag posten en sta dus net niet in de top 20, ben ik daarom geen die hard fan ?
Eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Missy_1974 het volgende:
top 20 posters is eigenlijk niet eerlijk aangezien niet iedereen veel tijd heeft om te kijken/posten
ik ben een groot fan maar kan niet de hele dag posten en sta dus net niet in de top 20, ben ik daarom geen die hard fan ?
Iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zullen er vast in de top 20 staan die niet willen gaan of niet kunnen... was maar een idee ook
Gaby is echt wel lief.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Gaby, I love you.
Ze waarschuwt hem nu weer dat ze hem willen pakken met zijn agressie aanvallen als hij dronken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |