Zit je nu alles terug te lezen?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef _gaby_ het volgende:
PC eend hoezo naief trouwens! Ben ik wel een beetje maar hoeft geen slechte eigenschap te zijn.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:36 schreef _gaby_ het volgende:
Of mezelf volgieten de volgende keer hahaha
Wie zijn Tara en Kelly?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef _gaby_ het volgende:
knip
Met Tara en Kelly kan je zien wat erna gebeurt is. Maar dat zijn hele andere types waar nog lang gesproken wordt. Ik denk niet dat het bij mij zo'n vaart loopt.
Als ik me goed kon herinneren begon Tara een schoenenwinkel.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef _gaby_ het volgende:
Big Brother
Nee hoor, ik weet (uhhhhhhhh, uit de moderne literatuur) dat sommige meisjes dat voor 25 euro extra doen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef _gaby_ het volgende:
Peter6000 echt niet! je maakt een grap!
Rechtsboven iedere post staat een quoteknop, als je die gebruikt en je zet je bericht eronder hoef je niet steeds te zeggen tegen wie je het hebt, maar zie je het vanzelfquote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef _gaby_ het volgende:
Big Brother
De heroinehoertjes achter het CS zijn al te hoog gegrepen voor jequote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet (uhhhhhhhh, uit de moderne literatuur) dat sommige meisjes dat voor 25 euro extra doen.
Ik vroeg me af of jij dat ook deed.![]()
Je hoeft alleen maar ff te slikken, lekker simpel toch.
Kelly is die gozer met die misvormde penis.quote:
Nou, ik ken anders mensen die bijna letterlijk alles voor geld doen, en met alles bedoel ik ook alles.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef _gaby_ het volgende:
Mensen denken vaak dat je echt alles doet voor geld. Weet je hoe vaak ik dingen heb laten gaan omdat ik niet wilde. Als ik dat bij elkaar ga optellen ai.
Het gaat idd bij cs om tientjes niet bij ons! Ik voel me echt niet beter maar zodra het om zulke bedragen gaat kan je beter normaal werk doen
Zoals dikke mensen treiteren en salamanders vangen oid?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, ik ken anders mensen die bijna letterlijk alles voor geld doen, en met alles bedoel ik ook alles.
Dit knopje:quote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef PC eend het volgende:
Rechtsboven iedere post staat een quoteknop, als je die gebruikt en je zet je bericht eronder hoef je niet steeds te zeggen tegen wie je het hebt, maar zie je het vanzelf
dus.
Weet je waarom Amanda zo raar tegen je deed?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef _gaby_ het volgende:
Mensen denken vaak dat je echt alles doet voor geld. Weet je hoe vaak ik dingen heb laten gaan omdat ik niet wilde. Als ik dat bij elkaar ga optellen ai.
Het gaat idd bij cs om tientjes niet bij ons! Ik voel me echt niet beter maar zodra het om zulke bedragen gaat kan je beter normaal werk doen
Sinds ik een tijdje terug op Youtube een filmpje zag van een gozer die voor een paar tientjes een verse hondekeutel opraapte, en er vervolgens op ging lopen kauwen terwijl zijn maatjes hem lachend filmden met hun gsm's , sta ik helemaal nergens meer van te kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals dikke mensen treiteren en salamanders vangen oid?
Dat is heel ranzig! Net als dat Fear Factorquote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sinds ik een tijdje terug op Youtube een filmpje zag van een gozer die voor een paar tientjes een verse hondekeutel opraapte, en er vervolgens op ging lopen kauwen terwijl zijn maatjes hem lachend filmden met hun gsm's , sta ik helemaal nergens meer van te kijken.![]()
Ranzig is nog zachtjes uitgedrukt, ik ging bijna over mijn nek toen ik het zag.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Dat is heel ranzig! Net als dat Fear Factor
Die jongen was geestelijk onvolwaardig, is geen vergelijkingquote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sinds ik een tijdje terug op Youtube een filmpje zag van een gozer die voor een paar tientjes een verse hondekeutel opraapte, en er vervolgens op ging lopen kauwen terwijl zijn maatjes hem lachend filmden met hun gsm's , sta ik helemaal nergens meer van te kijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |