wel lachenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaby, kijk je nu streams en wat vind je ervan ??
Brainless is echt erg, heh ??
Waarom haal je dat wegquote:Op maandag 12 maart 2007 00:45 schreef fleur22 het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:48 schreef fleur22 het volgende:
Verwijder ik mn eigen bericht.![]()
Je had hm iig al gelezen! Oke!![]()
Hoe is de redactie eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:49 schreef _gaby_ het volgende:
wel lachen
het is zo gek om te kijken en er af en toe te zijn. Alsof je van de streams erin duikt. Echt vaag
Ze willen natuurlijk dat er nasty dingen gaan gebeuren alleen mensen sturen wordt moeilijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe is de redactie eigenlijk?
Sturen ze een beetje of laten ze je gewoon jouw gang gaan?
Ja dat is echt gebeurdquote:Op maandag 12 maart 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
Wat was er nou waar van dat verhaal, dat iemand je hand wou aanraken oid, omdat jij huub aangeraakt had![]()
Zeg me dat het niet waar is![]()
Hij zei dit heeft Huub aangeraakt. Ik was de link tussen hem en Huub. Hij noemde me ook Huub!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
Wat was er nou waar van dat verhaal, dat iemand je hand wou aanraken oid, omdat jij huub aangeraakt had![]()
Zeg me dat het niet waar is![]()
En als je nou een paar lijnen op een spiegel had gelegd?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:52 schreef _gaby_ het volgende:
Maar ze laten je wel gaan! Er verschijnt niets van dit moet je nu doen ofzo
Hmm ok, dan zal het wel een geintje geweest zijn, dat stelt me weer enigszins gerustquote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef _gaby_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt gebeurden het vage was dat Huub m ook kende
![]()
ik denk dat aan die scene in fresh prince of bel air als Jazz eruit wordt gegooidquote:Op maandag 12 maart 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
En als je nou een paar lijnen op een spiegel had gelegd?
totaal niet! Toen Huub me ernaar vroeg zei ik al tegen m dat ik niets hoordequote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef defcom het volgende:
Vraagje had je verwacht dat je zoveel aandacht zou krijgen
Gr
JipPie
Tering, dat was in 1974 voor het laatst op TV, toch?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:58 schreef _gaby_ het volgende:
ik denk dat aan die scene in fresh prince of bel air als Jazz eruit wordt gegooid
Nee eindeloze herhalingen waaronder nu op The Boxquote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, dat was in 1974 voor het laatst op TV, toch?
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:07 schreef cindy10 het volgende:
zit met verbazing dit topic te lezen...
welkom gaby en leuk om je antwoorden te lezen.
heb nog niet de tijd gehad het hele topic door te spitten,maar neem aan dat dit de echte gaby is?
Neuh, we zitten hier allemaal lekker tegen een kloon aan te lullen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:16 schreef cindy10 het volgende:
kan ook leuk zijn om in iets te geloven.....laten we eerlijk zijn....we geloven ook nog steeds dat natasia een vrouw is....
niet slecht bedoeld hoor,maar dingen zijn niet altijd wat ze lijken snap je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |