Ja, ik had toendertijds ook eens 40 euro voor een FF8 strategy guide neergeteld. Paar maandjes later ontdekte ik gamefaqs.com.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In een speciaalzaak stonden er ten tijde van FF8 ook veel van die poppen (ook van msg2 en diverse horror poppen trouwens) Waaronder de characters maar ook GF's (bahamut, odin, shiva, quetzacotl etc)
Echt zo vet, ik had destijds niet het geld ervoor, dat was dan wel jammer
Ik heb toen wel een strategy guide gekocht voor 60 a 70 gulden.
Ja, ik gebruik daar ook gamefaqs voor. Vind het verschrikkelijk irritant om door een hoop gebieden te moeten gaan lopen zoeken. Vaak zit je ook nog eens met zo'n irritante random factor, of met weersomstandigheden. Bleh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Hehe, tis wel een collectors item he, hey mijn nicht woont in sittard trouwens maar ik ben dr achternaam vergeten..achja
Mn beste vriend heeft de ff12 strategy guide gekocht omdat hij de tabellen e.d. tof ende interresant vind.
Ik heb ook zoiets van "gamefaqs pwner"
Maar hij heeft wel een punt met toen hij daar op zei dat je met een guide niet om de 5 seconden naar je pc hoeft te lopen
Maar ik heb ook alleen maar om een paar marks te vinden gamefaqs gebruikt, verder liep ik zelf overal doorheen
Ik ben echt gewoon finalpwn
Nope, als je meteen de licences leert kun je na de eerste 15 minuten ofzo geloof ik wel de mageshop in wandelen en wat magie kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:34 schreef -Dries- het volgende:
Klopt het dat je in het begin van de game nog geen magie kunt casten?
fijn hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Tuvai.net het volgende:
OMFG die toren. Wat een véél te groot kutlevel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
fijn he
Ik had lekker een item barrierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een magie+melee god.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had een magic barrier![]()
eens maar nooit weer dus![]()
Hoezo? Attack>Souleater zou dan nog uitkomst bieden, maar je moet dan wel veel healen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
volgens mij is een attack barrier het ergst.
Mooie cosplay van Lulu is dat. Een van de betere die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef Ang3l het volgende:
I loooooooooooooooove Lulu
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie Lulu. Helemaal verslaafd aan FFX zo te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef Ang3l het volgende:
I loooooooooooooooove Lulu
[afbeelding]
[afbeelding]
Druk op je schouders om odin te summonen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Champloo het volgende:
[..]
Mooie Lulu. Helemaal verslaafd aan FFX zo te zien.
Ik ben ook verslaafd aan FF, telkens als ik op weg ben naar mijn stage heb ik last van "Random encounters"![]()
Wie is gamedemon?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij moet eens met gamedemon gaan praten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |