Vaan houdt meer van mannen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nee joh..hij heeft der als Penelo aangekleed...
En nu istie zijn eigen Vaan-Penelo avontuur aan het spelen![]()
![]()
quote:
Triumph the insult comic dog heb ik gezien volgens mij. Is dat niet waar die starwars nerds zo aan het "zwemmen" zijn enzo. En waar opeens Spock langskomtquote:Op zondag 11 maart 2007 19:12 schreef xienix84 het volgende:
En op de een of andere manier is het nog 10x zo erg als ik westerse mensen in cosplay kostuum zie, dan Japanners. Vooral Japanse meisjes zien er vaak nog best "echt" uit. Een stuk minder nep. Sowieso zie je in Japan, vooral qua haarstijl, veel overeenkomsten met de Japanse games(en veel hoofdrolspelers lijken op Japanse popsterren)... maar westerlingen.... auw... doet me denken aan dat stukje van Triumph the insult comic dog bij de star wars premiere...
I wish!quote:
Check je equipment.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
What de fuck?! Penelo zit onder de silence maar alle vox-spells en echo herbs krijgen "Missed". Ze komt er niet vanaf
Uhm...quote:
Er is een equipment waarbij je permanent onder silence status bent. Ben zo de naam vergeten.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm...Wat kan er aan de hand zijn dan?
Nou z eheeft niet echt iets speciaals als equipment maar ik zal eens kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is een equipment waarbij je permanent onder silence status bent. Ben zo de naam vergeten.
Ook niet de Dawn Shard/Nethicite ge-equiped? Want dit zijn volgens mij de enige items waarbij je permanent silence op je character hebt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou z eheeft niet echt iets speciaals als equipment maar ik zal eens kijken.
Echt dom, hoe vaak ik ook vox doe of echo herbs, het blijft allemaal missen en die doos blijft maat silenced.
Niks mis met een vrouw die haar bek houdt, maar ze had verdomme wel handige spells!
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ook niet de Dawn Shard/Nethicite ge-equiped? Want dit zijn volgens mij de enige items waarbij je permanent silence op je character hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |