Vaan houdt meer van mannen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nee joh..hij heeft der als Penelo aangekleed...
En nu istie zijn eigen Vaan-Penelo avontuur aan het spelen![]()
![]()
quote:
Triumph the insult comic dog heb ik gezien volgens mij. Is dat niet waar die starwars nerds zo aan het "zwemmen" zijn enzo. En waar opeens Spock langskomtquote:Op zondag 11 maart 2007 19:12 schreef xienix84 het volgende:
En op de een of andere manier is het nog 10x zo erg als ik westerse mensen in cosplay kostuum zie, dan Japanners. Vooral Japanse meisjes zien er vaak nog best "echt" uit. Een stuk minder nep. Sowieso zie je in Japan, vooral qua haarstijl, veel overeenkomsten met de Japanse games(en veel hoofdrolspelers lijken op Japanse popsterren)... maar westerlingen.... auw... doet me denken aan dat stukje van Triumph the insult comic dog bij de star wars premiere...
I wish!quote:
Check je equipment.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
What de fuck?! Penelo zit onder de silence maar alle vox-spells en echo herbs krijgen "Missed". Ze komt er niet vanaf
Uhm...quote:
Er is een equipment waarbij je permanent onder silence status bent. Ben zo de naam vergeten.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm...Wat kan er aan de hand zijn dan?
Nou z eheeft niet echt iets speciaals als equipment maar ik zal eens kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is een equipment waarbij je permanent onder silence status bent. Ben zo de naam vergeten.
Ook niet de Dawn Shard/Nethicite ge-equiped? Want dit zijn volgens mij de enige items waarbij je permanent silence op je character hebt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou z eheeft niet echt iets speciaals als equipment maar ik zal eens kijken.
Echt dom, hoe vaak ik ook vox doe of echo herbs, het blijft allemaal missen en die doos blijft maat silenced.
Niks mis met een vrouw die haar bek houdt, maar ze had verdomme wel handige spells!
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ook niet de Dawn Shard/Nethicite ge-equiped? Want dit zijn volgens mij de enige items waarbij je permanent silence op je character hebt.
Lees voortaan eerst even wat het item doet, scheelt veel frustratie achteraf.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van Nethicite geequipped inderdaadHmm. Ok. Krijg je dat daarvan ja? Maar eens ff veranderen dan.
Thanks!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou z eheeft niet echt iets speciaals als equipment maar ik zal eens kijken.
Echt dom, hoe vaak ik ook vox doe of echo herbs, het blijft allemaal missen en die doos blijft maat silenced.
Niks mis met een vrouw die haar bek houdt, maar ze had verdomme wel handige spells!
Ik moet nog steeds naar dat Laboratorium.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef xienix84 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben inmiddels in Balfonheim, maar het 'verhaal' moet even wachten aangezien ik deze week erg weinig tijd heb...helaas...
Ik dacht dat die stomme vogel silence op d'r had gemiktquote:Op zondag 11 maart 2007 22:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lees voortaan eerst even wat het item doet, scheelt veel frustratie achteraf.![]()
Je moest eens weten hoeveel mensen deze vraag al hebben gesteld op andere message boards, omdat ze simpelweg niet lezen wat een item doet.
Als je een goede Quickening Chain hebt van minimaal 10 dan zijn er 2 genoeg.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat die stomme vogel silence op d'r had gemikt
Inmiddels heeft die vervelende demon wall me al 2x verbpletterd
Van Chrono Trigger bestaat geen 'symphonische' CD.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Cid het volgende:Hmmm maar eens kijken of je die ook ergens kan kopen
Ik heb hetzelfde..allemaal een beetje langdradig en het verhaal valt wat tegen(wat ik op de vorige pagina typte) Ik ben nog niet zo'n hoog level als jij, en ben bezig met marks etc. Maar herken het welquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Tuvai.net het volgende:
......
Maak me gek!!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:40 schreef Vaud het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Quickenings zijn aan het begin van het spel erg sterk, later zijn ze alleen handig om de laatste 10% hp van een boss eraf te snoepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:34 schreef wc-eend het volgende:
Hebben mensen nog tips voor de licenses? Ik koop nu gwn van alles wat en voor iedereen.. Of heb ik het bordt verneuktIk heb nog maar 1 quickening gekocht, ff opzoeken hoe die werken hoor..
Die magic krijg je later wel ergens te halen.. Die cactus kon ik ook niet zo vroeg.. ff gewacht tot ik wat sterker wasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Ben nu net begonnen en het is weer leuk om een FF game te spelen!
De actie zit er goed in, vooral het nieuwe vechtsysteem voegt wat toe.
Ook het licenceboard vindt ik een mooi nieuw systeem, zeker vergeleken met dat FFX systeem.
Alleen wat ik vreemd vind ik dat ik nu een aantal dingen heb unlocked (poisona, protect en slow bvb), maar dat ik dit nergens kan kopen in Rabanastra.
Daarnaast is het een beetje gissen nog wat je met je chars gaat doen, white mage black mage fighter etc, omdat je nu echt je char kan maken zoals je wilt.
Tevens zit Penelo in mijn party, maar kan ik nog geen gambits aanmaken?
Iig lekker bezig, sunstone opgehaald en net een 1e try gedaan op de 3e hunt (cactus), maar dat beest dodged en parryed alles.
Ja maar dat is wel een beetje balen, ik unlock van alles op het licenseboard, maar ik kan het niet gebruiken, wat heb ik dan aan dat board?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die magic krijg je later wel ergens te halen.. Die cactus kon ik ook niet zo vroeg.. ff gewacht tot ik wat sterker was
Nouja, als je meteen overal alles zou kunnen kopen wat je unlockt zou het ook een beetje saai worden denk je nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:20 schreef Alfakickin het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een beetje balen, ik unlock van alles op het licenseboard, maar ik kan het niet gebruiken, wat heb ik dan aan dat board?
Ik ga Vaan maar een soort white mage support char maken, dat siert zijn gayheid wel een beetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |