Gaby heeft haar ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is het verschil tussen a-DEL en Gaby ? ( raadseltje)
Anders zet je je Capslock even aan, dan horen we je beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef Sammy-S het volgende:
lieve dames en heren nog een keer voor alle duidelijkheid:
Huub![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
zelfs met masker zie je dat ze lelijk is
pffff cams gaan gelijk uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:32 schreef blomst het volgende:
Natasia s bang dat ze niet in beeld komt, dus die vraagt weer haar aandacht.
Jij woont al best lang in tukkerland he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Grolsch Bier is gezond, la la la la la
Heineken drinkt geen hond, la la la la la la![]()
Amanda doet me op deze cap aan Connie Breukhoven (Vanessa) denken.quote:
Dat was vanmiddag al bekend. Huub zei dat hij bijna haar echte naam zei.quote:
En je neus steekt nu ver boven je laptop uit zeker...........quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja gewoon lol om de koppen van amanda, tasia en brian
zit niet zo zeer op een nummertje van gaby met huub te wachten
maar ik gun het hem wel
![]()
nee een fuckerquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Gaby heeft het over fokkers. Zal Gaby ook een fokker zijn???
maakt niet uit al neuk Huub een paard als het maar irie is!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
En ze doet me heel erg denken aan een ...............nijlpaard
Volgens mij wel, heb hier een profiel gevonden: http://fotoboek.fok.nl/user/168824quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Gaby heeft het over fokkers. Zal Gaby ook een fokker zijn???
Ja en Amanda is al 19 !quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Amanda doet me op deze cap aan Connie Breukhoven (Vanessa) denken.
Net zo dom en leeghoofdig, net zo plastic en nep.
Wij kunnen praten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef robinotc het volgende:
[..]
TUURLIJK... Das toch ook bier? de andere merken gebruik ik om onkruid mee te bestrijden![]()
HAhahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb hier een profiel gevonden: http://fotoboek.fok.nl/user/168824
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |