Stomme beschermers heb je dan, ik ben 2 keer gevallen op snelheid (1 keer in groep op de weg) en een keer rond de 40 km/u op de baan en beiden geen keer schrammentje op mijn polsen. De rest van mijn lichaam helaas welquote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef maok het volgende:
Ik ben vrijdag onderuit gegaan. Ik had wel polsbeschermers aan maar ik heb toch een behoorlijke schaafwond op mijn handpalm (moet je na gaan hoe het was geweest als ik geen bescherming had gedragen). Was door een gat die vermoedelijk door de kou van afgelopen winter is ontstaan. Wanneer maken ze die gaten eens![]()
Verder wel een mooi stuk geskate, in totaal zo'n 50 km.
Ik vermoed dat het een soort blaar is door de impact. Voordeel is dat er iig geen straatvuil in gekomen is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Stomme beschermers heb je dan, ik ben 2 keer gevallen op snelheid (1 keer in groep op de weg) en een keer rond de 40 km/u op de baan en beiden geen keer schrammentje op mijn polsen. De rest van mijn lichaam helaas wel
Ik skate altijd met een heuptas:quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:47 schreef Darkzell het volgende:
Hoe nemen jullie trouwens water mee? Zijn daar speciale riemen oid voor, vasthouden lijkt me nou ook niet ideaal.
Ik draag altijd een wielrenshirt en steek een bidon in de zakjes achterin en als ik verder ga rijden heb ik altijd wel vaste adresjes onderweg om bij te vullen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:47 schreef Darkzell het volgende:
Hoe nemen jullie trouwens water mee? Zijn daar speciale riemen oid voor, vasthouden lijkt me nou ook niet ideaal.
Ze hebben ze iig bij de Perrysportquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:46 schreef Darkzell het volgende:
Bedankt, dan ga ik maar eens op zoek naar zo'n riem denk ik.
Ik zou eerst even bij Action of Aldi kijken o.i.d. Verkopen ze het voor 1/4 van de prijs bij de Perryquote:
Heb je hier een filmpje van ofzo want ik snap echt niet wat je hiermee bedoeltquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef Miendientje het volgende:
De beste methode is om een voet overdwars achter de andere te zetten en dan te slepen.
Is dat op de lange termijn niet funest voor je wieltjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef Luco het volgende:
Je skate dus haaks op je andere skate zetten en dan slepen.
Als je dus ------> rijdt komt je ene skate in die richting te staan (En daar staat je gewicht op). Je andere skate zal er haaks opstaan: -----|-__---->
Bedankt voor dat filmpjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb ooit wel een cursus gedaan. Cursus is eigenlijk een groot woord, de gymleraar op de middelbare school gaf les in skeeleren en het enige wat we leerden was houding en hoe je goed af zet, dus niet hoe je remt.
Wat trouwens ook een goede noodstop is, is ergens een berm in rijden, je stopt dan vanzelf in het gras of je valt om, maar dat is niet zo hard in het gras. Maar dat kan niet overal in de stad.
Hier is trouwens een filmpje van die sleepstop, wel met spaans commentaar maar wel duidelijk uitgelegd (eerste gedeelte van het filmpje):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |