Eerst nog van de kampioen van HKA winnen hequote:Op maandag 10 maart 2008 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft afgelopen zaterdag goed gefeest
SKF 1 - Top 1 18-30
Betekend dat als ons vlaggenschip volgende week tegen Vriendenschaar wint, we hoogst waarschijnlijk naar de League gaan volgend seizoen![]()
Mid-Fryslân schiet gewoon heel erg zuiver, met of zonder afvang... Komt allemaal door die schotklok...quote:Op maandag 10 maart 2008 11:56 schreef Bernard0s het volgende:
Ik wist niet dat dit topic bestond, leuk.
Raar dat SKF dit weekend zo dik verloren heeft van TOP. Zou het te maken hebben met motivatieproblemen omtrent het vertrek van Schattenberg richting PKC aan het einde van he seizoen? Of was TOP nou gewoon zo ontzettend goed?
Wanneer er een wedstrijd gespeeld moet worden tegen Mid Fryslan voor de KL denk ik dat Mid Fryslan de sterkste zal zijn.
Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 10 maart 2008 11:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerst nog van de kampioen van HKA winnen he [afbeelding]... Mid-Frÿslan of AKC... AKC is de vraag wanneer die weer in hun hal kunnen, de wedstrijd AKC-Rodenburg werd afgelast omdat de fundering van het complex niet goed is...
Dunno, weet wel dat een speler van Top er 13 gemaakt heeft in de wedstrijd, dus was hij ook aardig op gangquote:Op maandag 10 maart 2008 11:56 schreef Bernard0s het volgende:
Ik wist niet dat dit topic bestond, leuk [afbeelding].
Raar dat SKF dit weekend zo dik verloren heeft van TOP. Zou het te maken hebben met motivatieproblemen omtrent het vertrek van Schattenberg richting PKC aan het einde van he seizoen? Of was TOP nou gewoon zo ontzettend goed?
Wanneer er een wedstrijd gespeeld moet worden tegen Mid Fryslan voor de KL denk ik dat Mid Fryslan de sterkste zal zijn.
Ik dacht dat de beste kampioen direct promoveerde en de 2e kampioen (die minder presteerde) een play-off moest spelen met een KL-club. Maar daar kan ik naast zitten. SKF was in ieder geval heel dichtbij vorig jaar en KVS promoveerde.. Dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Dus #1 van HKA gaat tegen #1 van HKB spelen voor de Korfballeague?
Dat zeker jaquote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno, weet wel dat een speler van Top er 13 gemaakt heeft in de wedstrijd, dus was hij ook aardig op gang
Maar daar hebben de overige hoofdklassers ook mee te maken uiteraard. Mid Fryslan heeft natuurlijk ook een fantastische korfballer in de gelederen in de vorm van Peter Tolsma. We zullen zien wat de komende weken zal brengen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Mid-Fryslân schiet gewoon heel erg zuiver, met of zonder afvang... Komt allemaal door die schotklok...
Geen idee vanaf mijn kant, ik zie wel hoe&wat straks. Het voelt iig wel leuk, gingen ook 150+ supporters met bussen naar Veenendaal mee om ze aan te moedigen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:07 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik dacht dat de beste kampioen direct promoveerde en de 2e kampioen (die minder presteerde) een play-off moest spelen met een KL-club. Maar daar kan ik naast zitten. SKF was in ieder geval heel dichtbij vorig jaar en KVS promoveerde.. Dus.
Ze hebben wel meer zo dik gewonnenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat zeker ja [afbeelding]. Maar uit bij SKF, netjes hoor. Met zo'n uitslag ben je KL-waardig.
En terecht. KVS is niet echt een aanvulling in de korfballeague, Die Haghe ook niet echt trouwens. Volgens jaar dus misschien TOP en Mid Fryslan in de KL, ben benieuwd hoe ze het dan doen tegen de toppers.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Overigens lees ik weer op knkv dat KVS waarschijnlijk weer gaat degraderen naar de HK
Tering, dat gaat er ff op tijdens die wedstrijd zeg. Vooral verdedigend vind ik TOP echt top in dit filmpje.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee vanaf mijn kant, ik zie wel hoe&wat straks. Het voelt iig wel leuk, gingen ook 150+ supporters met bussen naar Veenendaal mee om ze aan te moedigen.
Op korfa! is trouwens een beeldverslag te zien:
http://www.korfa.nl/index.php?omgeving=1&wat=video&id=156
Zie, dat is duidelijk.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:59 schreef Luco het volgende:
Ook vorig jaar is het zo gegaan:
Wedstrijd A: Kampioen HKA - Kampioen HKB
Winnaar A: Rechtstreeks KL in
Wedstrijd B: Nummer 9 Korfbal League - Verliezer wedstrijd A.
De verliezer van A moet dus nog een promotie/degradatieduel spelen tegen de nummer 9. SKF heeft daarin vorig jaar verloren van Koog-Zaandijk, waardoor KZ in de League bleef.
Bernard0s, jij speelt blijkbaar zelf ook, of ben je scheidsrechter op niveau, dat alle namen je wat zeggen. Je lijkt er in ieder geval aardig wat vanaf te weten!
Ik speel zelf in Rodenburg 2, vandaar de vele info over Rodenburgquote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zie, dat is duidelijk.
Dan voorspel ik Mid Fryslan rechtstreeks naar KL, en TOP via een degradatieduel tegen Die Haghe.
Klopt Luco, ik speel zelf ook. Ik ben geen scheidsrechter, wel coach (van een C1). Maar ik speel bij DWS (kleine vereniging) in de A1. Ik houd de korfballeague en hoofdklasse bij via sites/filmpjes/fora. Ben 19 jaar en speel sinds mijn 6e, het zit in me bloed want me hele gezin speelt het.
Waar speel jij zelf? Of fluit/coach je?
(--> Ik heb trouwens het idee dat korfbal aan populairiteit wint op het moment)
Gaaf dat je zo hoog speelt! Nog wat goeie tips misschien?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik speel zelf in Rodenburg 2, vandaar de vele info over Rodenburg. Daarnaast train ik de B2 van Rodenburg, maar weet nog niet of ik hiermee doorga...
Hoog? is reserve 1e klasse wat Rodenburg 2 speelt in de zaal. Dat we in de voorbereiding winnen van Mid-Fryslan 2, gelijk spelen tegen SKF2 en net aan verliezen van Oost-Arnhem 2 is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:37 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Gaaf dat je zo hoog speelt! Nog wat goeie tips misschien?
Waarom twijfel je over het trainen? Moeilijk trainen geven die pubers of wat?
Ik vind reserve 1 klasse vrij hoog hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoog? is reserve 1e klasse wat Rodenburg 2 speelt in de zaal. Dat we in de voorbereiding winnen van Mid-Fryslan 2, gelijk spelen tegen SKF2 en net aan verliezen van Oost-Arnhem 2 is alleen maar mooi meegenomen.
En het eerste, dat zit er nog niet in...
Over dat trainen, kom gewoon tijd te kort. Ik woon in Groningen, mijn ouders wonen in Amsterdam, en daar wil ik ook nog wel eens langsgaan, maar dat kan dus niet omdat ik op zaterdag moet coachen, en op zondag spelen...
Ruststand 11-12, na rust schoot Top wel raak en SKF niet...terecht gewonnen, totale offday van 8 mensenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:56 schreef Bernard0s het volgende:
Hij was op meer fronten op gangquote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
Dunno, weet wel dat een speler van Top er 13 gemaakt heeft in de wedstrijd, dus was hij ook aardig op gang
Ga de wedstrijd vanavond nog kijken als 't goed is, ze hebben de wedstrijd opgenomen dusquote:
En da's wel kut dusquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:16 schreef Bernard0s het volgende:
Fuck, ons 1e is vandaag zo goed als gedegradeerd. 2e Verloren met 25-6 en A1 verloren met 15-9.. Best wel teleurstellend.
Ik hoop het. Het probleem is dat er voor volgend seizoen een nieuwe hoofdcoach moet komen, en die is nog niet gevonden.. Hopen dat het goedkomt.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En da's wel kut dus. Misschien volgend jaar weer beter?
Vanavond is het #ergens onderaan vs #1 dus zal de wedstrijd ook nergens (meer) om gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:17 schreef Bernard0s het volgende:
Succes ermee dan!
quote:Op maandag 31 maart 200822:21 schreef Ronalld het volgende:
Yay, eerste training op het veld.
4 mensen aanwezig.
Even geschoten en naar huis.
En dat is de hele selectie, 1 en 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |