Netjes, in ben ook al klaar in de zaal, tweede geworden in de eerste klasse. Ons 2e wel kampioen geworden in reserve-eerste klassequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef Luco het volgende:
Mensen nog zaalwedstrijden te gaan? Ik ben net klaar, en heb met mijn team handhaving afgedwongen in de 2e klasse!
1 2 3 | DOS'46 4 14 3 3 8 9 138 180 Nic. 6 13 2 1 10 5 140 183 |
Zaterdag nog banken bij Arena 1 (uit tegen Hebbes) en dan is het klaar met 't zaalseizoen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef Luco het volgende:
Mensen nog zaalwedstrijden te gaan? Ik ben net klaar, en heb met mijn team handhaving afgedwongen in de 2e klasse!
Exakwa, 6e klassequote:Op maandag 12 maart 2007 17:02 schreef Luco het volgende:
Welk team speel je, en welke klasse?
Het is echt te groot dat veld op het veldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef dribbel79 het volgende:
Gister de eerste veldtraining maar weer gehad, inclusief pionnen, ennuh, wat is dat veld groot zeg, speel al 17 jaar mandjebal, maar sta er nog steeds van te kijken.
Wanneer schaffen ze dat veldseizoen nou eens af, het enige waar 't goed voor is zijn de pinkstertoernooien enzo...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 08.44 schrijft dribbel79. het volgende:
woehoe! Zaterdag naar OWK SGV.. wordt weer leuk, dat graskorfbal... blech. Lange leve kunstgras!
Ah, JWL-opleiding dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik volg de opleiding om de scheidsrechterscursus te mogen volgen. (Ik ga BC en DEF doen.). En volgens het boekje!
Proefexamen ging beter dan ik dacht.
Meld dan iets nuttigsquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
tvp
Ah oké, hoorde wel dat het wat lastiger was toen ik de cursus deed.. Ik heb zelf het boekje en de map 'uit mijn hoofd' geleerd, en met vlag&wimpel de theorie gehaald.quote:
quote:DOS'46 en PKC/Cafe Bar in Zonnetour.nl Korfbal Leaguefinale
De deelnemers aan de Zonnetour.nl Korfbal Leaguefinale zijn bekend. Na de returns in de play-offs op 7 april in het noorden van het land is de beslissing gevallen. DOS'46 en PKC/Cafe Bar zullen op 14 april tegenover elkaar staan in Ahoy.
In Nijeveen sloeg de thuisploeg toe na een eerdere overwinning in Driebergen met een golden goal. In de 'hel van het noorden' liep Dalto/DSB Bank veelal achter de feiten aan. De Driebergenaren streden voor wat ze waard waren, maar vonden een oppermachtig DOS'46 op hun weg. Halverwege was de voorsprong voor de thuisploeg 5 goals en bij het eindsignaal gold eenzelfde verschil; 27-22.
In Groningen moest een eindsprint PKC de overwinning brengen. Na een eenvoudige zege in Papendrecht, had PKC het nu stukken moeilijker met Nic., dat thuis slechts 1 wedstrijd verloor in de competitie. Het onderlinge verschil werd gedurende de wedstrijd niet veel groter dan 1 of 2 doelpunten in het voordeel van de bezoekers. Pas in de laatste fase van de wedstrijd kon PKC toeslaan en stelde het de finaleplaats in Ahoy veilig; 17-20.
Dan word het een avondje pittenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef Luco het volgende:
zijn vrij simpele regels, tenminste, wel als je KL/HK/OK wedstrijden bezoekt/speelt...
Ernstige overtreding: vrije worp vanaf de strafworpstip (met verder dezelfde regels, alleen moet iedereen 2.5 vanaf de stip staan, en niet vanaf de nemer)
Lichte overtreding: spelhervatting, iedereen mag erbij, geen afstand nemen tussen nemer en andere spelers. Verdediger bij de nemer moet handen omlaag houden.
Et voila, klaar
Lijkt me een regelrecht drama om daar (als bezoekende partij) op te moeten spelen, zo'n donkerblauw veld...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef Luco het volgende:
Luco in actie:
[afbeelding]
Helaas ging het schot wel mis...
Veld is net 2 seizoenen oud. Veld is IKF goedgekeurd, maar direct daarna andere kleuren dan groen, met gele lijnen verboden. Omdat dit veld er net lag mag het blijven liggen. Het is even wennen dat veld, maar daarna speelt het net als elk ander veld! Bij m'n oude vereniging (DKV Victoria) hadden we wel gewoon groen/geel. Eerste keer stond ik dus ook even te kijken van dit veld.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Lijkt me een regelrecht drama om daar (als bezoekende partij) op te moeten spelen, zo'n donkerblauw veld...
Ik heb geen stalen noppen, gelukkig dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:27 schreef Luco het volgende:
Gelukkig nog op gras.... Kerel, kunstgras speelt veel lekkerder... Tenminste niet zo erg wegglijden, je kan de bal via de grond spelen enzo...
Heb je stalen noppen? Als je geen stalen noppen hebt, kan je vaak gewoon op kunstgras spelen.
Mijn vereniging heeft 3 kunstgrasvelden, waarvan er 2 ook gebruikt kunnen worden voor Tennis-activiteiten. Het leuke van veldseizoen is inderdaad wat je zegt: wind, zon, regen, de gezelligheid rondom de lokatie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb geen stalen noppen, gelukkig dus. En ik weet dat het sneller speelt, maar de modder, de wind, de zon, de regen, dat maakt het zo mooi
veldseizoen ligt me een stuk meer.
Bleegh, kunstgras waar ook op getennist wordt... Dat is altijd van dat hele korte kunstgras...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn vereniging heeft 3 kunstgrasvelden, waarvan er 2 ook gebruikt kunnen worden voor Tennis-activiteiten. Het leuke van veldseizoen is inderdaad wat je zegt: wind, zon, regen, de gezelligheid rondom de lokatie.
Wanneer het heerlijk warm is zal er tot laat op het terras nog gezeten worden, en daarom snap ik niet dat sommigen enkel naar de zaalsport wil gaan
't Valt mij ontzettend mee, ik zie inderdaad ook wel dat er velden zijn die 'langere' kunstgrassprieten hebben, maar ach, je kan niet alles hebben hequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Bleegh, kunstgras waar ook op getennist wordt... Dat is altijd van dat hele korte kunstgras...
Mja, ik heb zelf ook nu liever kunstgras hoorquote:Veld is inderdaad wind, zon en regen, lekker bikkelen af en toe. Langere wedstrijden, meer lopen! Alleen de modder mag van mij wegblijven... Graswedstrijden zijn altijd zo sloom (morgen weer op gras... Bleeegh)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |